Rayman Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ville ikke akkuratt stolt på den tegninga der steven Er rett nå står her http://www.ksportusa.com/edocs/Ksport%2 ... dbrake.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 For meg så ser det ut som at håndbrekket er kobla riktig hvertfall. BIAS ventilen justerer trykket på bakbremsene fra hovedsylinder foran. I følge koblingskjema jeg fant på nett er det inn foran og ut bak slik som det er kobla.EDIT: mener slik du hadde det først ja.... Hva med å bruke en Sellholmventil for å være sikker på å ikke blokkere bremsene ufrivillig? De har et koblingsskjema på sin hjemmeside Sellholm.se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Konge arbeid =) Ang kjølingen, husk at "liten" flow kan kjøle like bra eller bedre enn for rask flow. Vannet må få tid til å absorbere varmen i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Er litt redd jeg må opp eit hakk på dim. på vannrøra ja, men gjør det ikke før jeg vet jeg må hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 For å spøre enkelt; ER det et problem at hyd. brekket går på samme kretsen som bakbremsene? I stedenfor å ha egen krets og egne kalipere til det bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Har laget meg dashbord i aluminium, nesten ferdig skal bare lage noen hull til brytere så blir det tatt med til flocking. Ny clutch klar til montering med nytt svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Rått Men skal du ikke ha speedometer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Fint dashboard, men det ser ganske farlig ut mtp. en krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 X1 Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Simpelt men rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Rå dasj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Sykt rå dash ja, men som nevnt over her så tror jeg ikke den er god å sette tannkjøttet i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Sånn teknisk sett så skal jo 4 eller 6 punkt setebeltene holde personene helt fastspent, men ting flytter jo godt på seg under en krasj i øvre skala.. Så skal ikke se bortifra at man kan slå panna i en av de kantene der, og da er det game over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå