Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får nå se hvordan det bli, er ikke wisefab jeg har kjøpt, er en noe billigere variant, måtte ha nye bærearmer uansett da min andre E30 arvet de gamle da den har fått 5-bolts understell :)

Skrevet

Blir spennende å se hvordan det funker, vil tro du hvertfall må ha -3 grader camber.

Wisefab gir vell hvertfall -5 med utbygger plater på toppene?

Skrevet

Jeg har ca 3 grader bare med ksport satt helt inn. Fungerer ganske så bra mtp. Grep, men jeg er såpass dårlig til å kjøre uansett

Skrevet
Bilde fra den gamle bilen til Joacim var med det første kitet til e30, og den første med det. Men må bare spørre deg Jørgen, har du kjørt med det på bane? :) bare nysgjerrig :D

Skulle akkurat til å spør om det samme, kjøyre egenskapeneed dette kittet er ikkje så dårleg som man skulle tru ;)

Skrevet

jeg har ikke kjørt wisefab og kommer heller ikke til og gjøre det pga geometrien i hjulstillinga blir helt på styr.og det er den. det er ikke noe og diskutere. paralell styring og helt vill negativ camber.

mulig du syns det er greit og kjøre med men jeg skal ikke ha det for jeg skal i tilleg til og drifte ha muligheten til og kjøre fort. jeg syns det ryker nokk og går brett nokk med orginalt styre utslag jeg.:-)

Skrevet
jeg har ikke kjørt wisefab og kommer heller ikke til og gjøre det pga geometrien i hjulstillinga blir helt på styr.og det er den. det er ikke noe og diskutere. paralell styring og helt vill negativ camber.

mulig du syns det er greit og kjøre med men jeg skal ikke ha det for jeg skal i tilleg til og drifte ha muligheten til og kjøre fort. jeg syns det ryker nokk og går brett nokk med orginalt styre utslag jeg.:-)

Så har jo du mange hk til gode da mann! :D

Skrevet

Fysikken sier seg igrunn selv? over en viss vinkel har man jo ikke har framdrift :)

Og man kan ta "backwards entry" med sving under 50grader også Joachim:

Folk er mer og mer opptatt av å få mere sving enn å lære seg å kjøre og kjenne bilen.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Denne løsningen med radiator bak er historie :P

ou18dagqs9hx88ilkvs8.jpg

Få ut Dritten..

5p8te53ylvmjv1nhi52o.jpg

Inn med M30 Radiator fremme igjen, har montert 4.stk 9" el. vifter så det bør fungere bra :)

ale7blxxnvccte8jj4zf.jpg

Styring til viftene

kutpx3xqu600w5yxpzi3.jpg

E30 bakstilling tilpassa M5 diff er på plass, PeeBee sitt verk :)

Gjenstår å sveise inn fester bak på diffen, så venter jeg på Svikstålakslinger ifra PPF.

8anngkbxqvkkwjux9q3z.jpg

m7cuaw4ifewjspmzurd0.jpg

Klart for action i motorrommet :D

gg2etykhlu89qaifpxsm.jpg

Har vært en tur hos vegvesenet også, får tilsendt nytt og pent vognkort til denne innen en ukes tid ca. ;)

lnnx1xhk7y56yysjq9mb.jpg

Skrevet

Henger i du :shock:

Ser du har gjort samme tabben som meg, men det går sikkert for du har brukt mindre rør, di rørene som stiver lenke armene dine bak er passelig irriterende å ha i veien når du skal justere hjul stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...