SN_Performance Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151026153229917&set=a.268983479916.139998.257220954916&type=1&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Ble mye skruing å lite kjøring på Gatebil, hadde problemer med vanntemperatur å en stikkaksling som tok kveld. Fikk orden i kjøleproblemet på søndag da jeg gikk over til supercool kjøleveske. Helt utrolig at en kjøleveske skal ha så mye å si, men etter byttet fungerte alt perfekt, bare synd resten av dagen var kort.. Vet ikke om jeg kommer til å møte opp på hovedtreffet mer for det blir bare verre og verre for hver gang, med tanke på køkjøring både i pit å ute på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Sto rett ovenfor deg til venstre, på grusen så ut som du hadde endel problemer. Sto bak deg i pitten på fredag tror jeg, men når vi kom ut ble du tauet inn etter litt, var da akslingen røyk? Sleit med varme selv, sykt kjedelig! Tror det blir radiator baki på meg også, så frekt ut å stå bak deg å se viftene osv. baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Da sko du ha komt bort å slått av en prat Ja det ble mye skruing.. ble tauet når akslingen røk ja. Men sånn kan det bli når en ikke har mulighet for å teste bilen på bane i forrveien. Kjølingen fungerer iallefall nå med nye kjøleveska, men eit tips er iallefall å legge opp store nok slanger Jeg måtte dobble kapasiteten på slangene i forhold til hva jeg først hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Stod rett oppi veien ved deg jeg og, var med den gråe e30'n.. Du så stressa ut hver gang jeg gikk forbi så ville ikke forstyrre deg! Men bilen ser utrolig bøs ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hehe kan være jeg var litt stresset til tider ja, ville jo komme meg utpå banen for å kjøre Var en tur å kikka i området jeg også mange kjente bmw`r fra forumet rundtom i det området Neste gang må det bli mindre skruing å litt bedre tid til å ta seg en tur rundtom å hilse på folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Fant eit tøft bilde av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 off ble så mye skruing at det ikke ble tid til vask en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Ja, vurderte det men tenkte det ble mer forstyrrelse enn hygge Vi tar det igjen neste treff bilen så hvertfall meget bra ut! Gleder meg til å se den skli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Vi får gjøre det Fikk iallefall merke forskjell med den vinga montert!! Enten må den av eller så må jeg vurdere å begyne med timeattack kjøring Hadde alt for mye feste fikk ikke så mye tid til justering på de nye coiloversene så er litt å hente der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 +1 morro å se igjennom tråden din!! rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Høyre nokke greier om att du hadde problem med att dysene dine tetta seg her for ei stund siden? Kva var det som gjorde det? Stålomspunna slanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Skummet i tanken som ikkje tåler e85. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Skummet i tanken som ikkje tåler e85. Ahhh... Beklager OT...God helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Skjer det nåke her? Eit av mine favoritt prosjekt på bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå