Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Ble mye skruing å lite kjøring på Gatebil, hadde problemer med vanntemperatur å en stikkaksling som tok kveld. Fikk orden i kjøleproblemet på søndag da jeg gikk over til supercool kjøleveske. Helt utrolig at en kjøleveske skal ha så mye å si, men etter byttet fungerte alt perfekt, bare synd resten av dagen var kort..

Vet ikke om jeg kommer til å møte opp på hovedtreffet mer for det blir bare verre og verre for hver gang, med tanke på køkjøring både i pit å ute på banen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto rett ovenfor deg til venstre, på grusen :) så ut som du hadde endel problemer.

Sto bak deg i pitten på fredag

tror jeg, men når vi kom ut ble du tauet inn etter litt, var da akslingen røyk?

Sleit med varme selv, sykt kjedelig! Tror det blir radiator baki på meg også, så frekt ut å stå bak deg å se viftene osv. baki :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sko du ha komt bort å slått av en prat :)

Ja det ble mye skruing.. ble tauet når akslingen røk ja.

Men sånn kan det bli når en ikke har mulighet for å teste bilen på bane i forrveien.

Kjølingen fungerer iallefall nå med nye kjøleveska, men eit tips er iallefall å legge opp store nok slanger :)

Jeg måtte dobble kapasiteten på slangene i forhold til hva jeg først hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kan være jeg var litt stresset til tider ja, ville jo komme meg utpå banen for å kjøre :D

Var en tur å kikka i området jeg også mange kjente bmw`r fra forumet rundtom i det området :)

Neste gang må det bli mindre skruing å litt bedre tid til å ta seg en tur rundtom å hilse på folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gjøre det :D

Fikk iallefall merke forskjell med den vinga montert!! Enten må den av eller så må jeg vurdere å begyne med timeattack kjøring :lol: Hadde alt for mye feste fikk ikke så mye tid til justering på de nye coiloversene så er litt å hente der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...