Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjer det nåke her? :) Eit av mine favoritt prosjekt på bimmers! :D

Hehe jo takk for det :) Men skjer vel ikke så mye her for tiden, bilen er vel så og si klar til neste sesong. Skal bare sette på en ny bakaksling med m5 diff å sviktsålakslinger :)

Kan jo nevnes at jeg har kjøpt inn en E30 til 87.mod 320i coupe, har også kjøpt en S50B30 som skal godkjennes i bilen :) Kan slenge opp noen bilder av det når jeg setter i gang :)

Skrevet

Fy svarte det må vere deilig når bilen så og sei er klar for neste sesong, kunn små ting som kan gjerast på ei helg :P

Skrevet
Fy svarte det må vere deilig når bilen så og sei er klar for neste sesong, kunn små ting som kan gjerast på ei helg :P

Skal eg love deg det er :) Hadde egentlig tenkt å ha en overhaling av motoren i vinter, men tar det neste år istedet, får se om det dukker opp noen PeeBee bærearmer istedet :)

Skrevet

Skal eg love deg det er :) Hadde egentlig tenkt å ha en overhaling av motoren i vinter, men tar det neste år istedet, får se om det dukker opp noen PeeBee bærearmer istedet :)

Dette hørs bra ut! :applause: Vert i kontakt med PeeBee?? Korleis armer tenke du å gå for??

Skrevet

Javell? Breiere forstilling pågang? ;)

Skrevet
Vert i kontakt med PeeBee?? Korleis armer tenke du å gå for??

Har ikke snakka med han ennda, blir vel til våren.. Må bli en mellomting drift/racing må jo bli lisens på denne bilen også etterhvert (om noen år) :)

Skrevet

Ikke så ekstrem som din, men litt bedre sving trengs :)

Hehe, sikkert like greit da "rett fram" eller "fort" kjørings egenskapene stort sett blir ganske elliminert :P

E30 har grei sving men ikkje bedre så ja, det trengs! Blir spennende å sjå kva du kjem med, sånn alt i alt synst eg designet på bilen din er heilt enormt bra. Enda bedre i virkelegheta enn på bilder, blir iallfall lagt merke til!! :)

Skrevet
Lest gjennom hele tråden nå! Fyyyy for et prosjekt!

Dette må virkelig følges videre! :D

Da har du vært igjennom mye lesestoff :) Kjekkt du liker prosjektet :)

Skrevet

Ikke så ekstrem som din, men litt bedre sving trengs :)

Hehe, sikkert like greit da "rett fram" eller "fort" kjørings egenskapene stort sett blir ganske elliminert :P

E30 har grei sving men ikkje bedre så ja, det trengs! Blir spennende å sjå kva du kjem med, sånn alt i alt synst eg designet på bilen din er heilt enormt bra. Enda bedre i virkelegheta enn på bilder, blir iallfall lagt merke til!! :)

Begyner å bli "ferdig med" bilen nå håper jeg, men en lakkering i fremtiden må til før jeg blir helt fornøyd :)

Var eit lite bilde av bilen i gatebilbladet også for eit par månder siden, svarte bare på spørsmåla så ble ikke så mye nyttig info i teksten :)

xxgesree1qu3z0cgf493.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...