Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Skjer det nåke her? :) Eit av mine favoritt prosjekt på bimmers! :D

Hehe jo takk for det :) Men skjer vel ikke så mye her for tiden, bilen er vel så og si klar til neste sesong. Skal bare sette på en ny bakaksling med m5 diff å sviktsålakslinger :)

Kan jo nevnes at jeg har kjøpt inn en E30 til 87.mod 320i coupe, har også kjøpt en S50B30 som skal godkjennes i bilen :) Kan slenge opp noen bilder av det når jeg setter i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy svarte det må vere deilig når bilen så og sei er klar for neste sesong, kunn små ting som kan gjerast på ei helg :P

Skal eg love deg det er :) Hadde egentlig tenkt å ha en overhaling av motoren i vinter, men tar det neste år istedet, får se om det dukker opp noen PeeBee bærearmer istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy svarte det må vere deilig når bilen så og sei er klar for neste sesong, kunn små ting som kan gjerast på ei helg :P

Skal eg love deg det er :) Hadde egentlig tenkt å ha en overhaling av motoren i vinter, men tar det neste år istedet, får se om det dukker opp noen PeeBee bærearmer istedet :)

Dette hørs bra ut! :applause: Vert i kontakt med PeeBee?? Korleis armer tenke du å gå for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy svarte det må vere deilig når bilen så og sei er klar for neste sesong, kunn små ting som kan gjerast på ei helg :P

Skal eg love deg det er :) Hadde egentlig tenkt å ha en overhaling av motoren i vinter, men tar det neste år istedet, får se om det dukker opp noen PeeBee bærearmer istedet :)

Javell? Breiere forstilling pågang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell? Breiere forstilling pågang? ;)

Ikke så ekstrem som din, men litt bedre sving trengs :)

Hehe, sikkert like greit da "rett fram" eller "fort" kjørings egenskapene stort sett blir ganske elliminert :P

E30 har grei sving men ikkje bedre så ja, det trengs! Blir spennende å sjå kva du kjem med, sånn alt i alt synst eg designet på bilen din er heilt enormt bra. Enda bedre i virkelegheta enn på bilder, blir iallfall lagt merke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell? Breiere forstilling pågang? ;)

Ikke så ekstrem som din, men litt bedre sving trengs :)

Hehe, sikkert like greit da "rett fram" eller "fort" kjørings egenskapene stort sett blir ganske elliminert :P

E30 har grei sving men ikkje bedre så ja, det trengs! Blir spennende å sjå kva du kjem med, sånn alt i alt synst eg designet på bilen din er heilt enormt bra. Enda bedre i virkelegheta enn på bilder, blir iallfall lagt merke til!! :)

Begyner å bli "ferdig med" bilen nå håper jeg, men en lakkering i fremtiden må til før jeg blir helt fornøyd :)

Var eit lite bilde av bilen i gatebilbladet også for eit par månder siden, svarte bare på spørsmåla så ble ikke så mye nyttig info i teksten :)

xxgesree1qu3z0cgf493.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...