Pedi Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Enda en garasje? Nice, får aldri nok garasjeplass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Åjåj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 rå bimmer skall følge med her ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Blir ny garasje til våren på 70kvm med løftebukk, skal isolere den å ha varmepume så blir det litt kjekkere å skru Nevnte vel at jeg kjøpte inn enda en E30 320i noen sider tilbake. Den kjøpte jeg av E30_Dale her inne å er blidt godt tatt vare på oppigjennom årene, jeg har iallefall ikke funnet noe rust på den å det er jo veldig bra på en så gammel bil. Hadde den på Eu-kontroll også for 2 månder siden 0 HULL Orginale framskjermer uten rust Planen med denne var å ha en morsom lekebil med skilt, bilen hadde allerede godkjent papirer for BMW V8 motor fra 7-serie, men jeg hadde heller noe annet i tankene hmm tenkte M50 turbo eller S50. Det vanskelige valget ble tatt ny søknad ble sendt inn å motor å deler handlet inn i mellomtiden. Åja det måtte bli S50B30 (som kanskje skal slippe å puste selv i fremtiden ) Søknad godkjent så er bare å sette i gang Banebilen får lite stell for tiden, men er ikke så mye som skal gjøres for å få den klar til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Kan jeg få en pakkepris på begge bilene dine ? :D Neia, hehe..Dette er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Hva er den røyren på S50 skal den plugges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Det som går på baksida du mener? Isåfall er det til ekspansjonstanken. Siden du har facelift bil er det bare å plugge det å bruke den orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Så veldig bra ut den nye E30`n M60B40 som har stått i denne? Isåfall hvorfor ikke montere en snurre på den heller? Det hadde vært gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Den er god eivind Er det ikke eit bilde over her med bilde av motoren som står i nei den var nok bare godkjent for ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 er kanskje greit om du lager 2 forskjellige tråder på bilene? imed at det er veldig mange som følger med på bane bilen din her, sikkert også greit for deg også? ikke så mye rot ? *bare et forslag* liker forøverig ny bilen og planen for den. -john Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 For et bra karosseri du har fått tak i! Liker planen med 3l, blir nok masse morro med tilnærmet null skruing! Hadde vært kult med to prosjekttråder. Hadde du noen gang problemer med 188diff på banebilen? Med tanke på holdbarhet. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 er kanskje greit om du lager 2 forskjellige tråder på bilene? imed at det er veldig mange som følger med på bane bilen din her, sikkert også greit for deg også? ikke så mye rot ? *bare et forslag* liker forøverig ny bilen og planen for den.-john Kunne jo kanskje laget en tråd, men har ikke så mange planer for denne her. Blir bare en bruksbil for sommerhalvåret, men får se kanskje det dukker opp en tråd For et bra karosseri du har fått tak i! Liker planen med 3l, blir nok masse morro med tilnærmet null skruing! Hadde vært kult med to prosjekttråder. Hadde du noen gang problemer med 188diff på banebilen? Med tanke på holdbarhet. Mvh Ja, er veldig fornøyd med karosseriet så er det ikke blidt skrudd å herjet i før jeg tok over nå Hadde aldri noe problemer med 188 diffen nei, bytter den egentlig ut til M5 diffen grunnet at jeg går over til de store 210 knutene. Den nye E30`en skal få arve 188 diffen Kan nå ta med eit bilde, motoren er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Mmmh rååå bruksbil da raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Den motoren er jo bare sååå rett i E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Tenkte å kjøre 188 foreløpig jeg, de holder jo veldig bra egentlig. Jeg har medbringere for 188 til store drivknuter, så frister å oppgradere til 210 etterhvert. Det karosseriet må du ta godt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå