Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Blir ny garasje til våren på 70kvm med løftebukk, skal isolere den å ha varmepume så blir det litt kjekkere å skru :)

Nevnte vel at jeg kjøpte inn enda en E30 320i noen sider tilbake. Den kjøpte jeg av E30_Dale her inne å er blidt godt tatt vare på oppigjennom årene, jeg har iallefall ikke funnet noe rust på den å det er jo veldig bra på en så gammel bil. Hadde den på Eu-kontroll også for 2 månder siden 0 HULL :D

olm7qju1usszk3pjbiu6.jpg

r37h7z6d5o4t8j252hi8.jpg

hmmvhbm3jv07bg3iewj9.jpg

Orginale framskjermer uten rust :)

03vg7r42913is88aq3sr.jpg

xpqp9ba3j776inng7eti.jpg

Planen med denne var å ha en morsom lekebil med skilt, bilen hadde allerede godkjent papirer for BMW V8 motor fra 7-serie, men jeg hadde heller noe annet i tankene hmm tenkte M50 turbo eller S50. Det vanskelige valget ble tatt ny søknad ble sendt inn å motor å deler handlet inn i mellomtiden.

Åja det måtte bli S50B30 (som kanskje skal slippe å puste selv i fremtiden =P~ )

a2zs3sb6akyvichrteyb.jpg

Søknad godkjent så er bare å sette i gang :)

jilzupilbpdga1dq0tui.jpg

Banebilen får lite stell for tiden, men er ikke så mye som skal gjøres for å få den klar til sommeren :)

s01oiwyisz15z0opcao0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kanskje greit om du lager 2 forskjellige tråder på bilene? imed at det er veldig mange som følger med på bane bilen din her, sikkert også greit for deg også? ikke så mye rot ? :) *bare et forslag* liker forøverig ny bilen og planen for den.

-john

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kanskje greit om du lager 2 forskjellige tråder på bilene? imed at det er veldig mange som følger med på bane bilen din her, sikkert også greit for deg også? ikke så mye rot ? :) *bare et forslag* liker forøverig ny bilen og planen for den.

-john

Kunne jo kanskje laget en tråd, men har ikke så mange planer for denne her. Blir bare en bruksbil for sommerhalvåret, men får se kanskje det dukker opp en tråd :)

For et bra karosseri du har fått tak i! Liker planen med 3l, blir nok masse morro med tilnærmet null skruing! ;)

Hadde vært kult med to prosjekttråder.

Hadde du noen gang problemer med 188diff på banebilen? Med tanke på holdbarhet.

Mvh

Ja, er veldig fornøyd med karosseriet så er det ikke blidt skrudd å herjet i før jeg tok over nå :P Hadde aldri noe problemer med 188 diffen nei, bytter den egentlig ut til M5 diffen grunnet at jeg går over til de store 210 knutene. Den nye E30`en skal få arve 188 diffen :)

Kan nå ta med eit bilde, motoren er på plass :)

i80mhwn6k1ys06g2hbyi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...