Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Mmmh :-) rååå bruksbil da raymond :-)

Ja måtte jo ha en som kan brukes på autoslalom :)

Den motoren er jo bare sååå rett i E30...

Helt enig :)

Tenkte å kjøre 188 foreløpig jeg, de holder jo veldig bra egentlig. Jeg har medbringere for 188 til store drivknuter, så frister å oppgradere til 210 etterhvert. Det karosseriet må du ta godt vare på! :)

Hadde ikke byttet om jeg var deg, fungerte 3 sesonger for meg uten problem. Var bare at den begynte å spise stikkakslinger da jeg fikk Tilton clutchen så måtte gjøre noe der. Skal tas godt vare på videre ja, blir kun en sommerbil å skal få stå i en varm garasje resten av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Har vært null aktivitet lenge her nå å bilen har stått urørt siden Gatebiltreffet i fjor sommer.. :/ Men kommer til å skje litt ting fremover nå.. Ny bakstilling skal på plass med M5 diff, skal også få seg en litt kraftigere girkasse, 530d.. Radiatorsystemet i bagasjen har jeg flenget ut da det ikke fungerte helt etter planen. Skal sette inn en ny M30 radiator fremme i plassen, da denne patenten faktisk fungerer :P Kommer vel en oppdatering om noen uker :)

Greit å se at gamle bilen min fekk grom motor til slutt. Somla alt for mye jeg:-)

Ble bedre nå ;) Synd at jeg ser meg nødt for å selge den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært null aktivitet lenge her nå å bilen har stått urørt siden Gatebiltreffet i fjor sommer.. :/ Men kommer til å skje litt ting fremover nå.. Ny bakstilling skal på plass med M5 diff, skal også få seg en litt kraftigere girkasse, 530d.. Radiatorsystemet i bagasjen har jeg flenget ut da det ikke fungerte helt etter planen. Skal sette inn en ny M30 radiator fremme i plassen, da denne patenten faktisk fungerer :P Kommer vel en oppdatering om noen uker :)
Greit å se at gamle bilen min fekk grom motor til slutt. Somla alt for mye jeg:-)

Ble bedre nå ;) Synd at jeg ser meg nødt for å selge den :(

Selge denne?

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært null aktivitet lenge her nå å bilen har stått urørt siden Gatebiltreffet i fjor sommer.. :/ Men kommer til å skje litt ting fremover nå.. Ny bakstilling skal på plass med M5 diff, skal også få seg en litt kraftigere girkasse, 530d.. Radiatorsystemet i bagasjen har jeg flenget ut da det ikke fungerte helt etter planen. Skal sette inn en ny M30 radiator fremme i plassen, da denne patenten faktisk fungerer :P Kommer vel en oppdatering om noen uker :)
Greit å se at gamle bilen min fekk grom motor til slutt. Somla alt for mye jeg:-)

Ble bedre nå ;) Synd at jeg ser meg nødt for å selge den :(

Selge denne?

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Er denne det er snakk om :) Står S50B30 i den å blir godkjent i løpet av sommeren :)

i9hahfxzfpsjl059lap8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt nye bærearmer med adaptere som klarer 60 grader sving, bredder også forstillinga med 160mm , ting kommer på plass for å kunne ligge bredt nå :)

Du kjem til å elske sving radius! Om du har lyst på gode coilovers til drifting så snakke du med Joacim Flatby! http://www.bcracing.no/ eg er svin fornøgd med mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt nye bærearmer med adaptere som klarer 60 grader sving, bredder også forstillinga med 160mm , ting kommer på plass for å kunne ligge bredt nå :)

Du kjem til å elske sving radius! Om du har lyst på gode coilovers til drifting så snakke du med Joacim Flatby! http://www.bcracing.no/ eg er svin fornøgd med mine!

Hjelper vel på en del det ja :) Kjøpte nye k-sport drift i fjor så blir vel de siste drift coiloversene jeg kjøper håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...