Rayman Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Mmmh rååå bruksbil da raymond Ja måtte jo ha en som kan brukes på autoslalom Den motoren er jo bare sååå rett i E30... Helt enig Tenkte å kjøre 188 foreløpig jeg, de holder jo veldig bra egentlig. Jeg har medbringere for 188 til store drivknuter, så frister å oppgradere til 210 etterhvert. Det karosseriet må du ta godt vare på! Hadde ikke byttet om jeg var deg, fungerte 3 sesonger for meg uten problem. Var bare at den begynte å spise stikkakslinger da jeg fikk Tilton clutchen så måtte gjøre noe der. Skal tas godt vare på videre ja, blir kun en sommerbil å skal få stå i en varm garasje resten av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Ja jeg får prøve meg frem litt. Har lyst på "skuddsikker" drivlinje etterhvert iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 kjekt med to gromme e30er i garasjen ja liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Her har det vært lite action i det siste! Skjer det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Greit å se at gamle bilen min fekk grom motor til slutt. Somla alt for mye jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Har vært null aktivitet lenge her nå å bilen har stått urørt siden Gatebiltreffet i fjor sommer.. :/ Men kommer til å skje litt ting fremover nå.. Ny bakstilling skal på plass med M5 diff, skal også få seg en litt kraftigere girkasse, 530d.. Radiatorsystemet i bagasjen har jeg flenget ut da det ikke fungerte helt etter planen. Skal sette inn en ny M30 radiator fremme i plassen, da denne patenten faktisk fungerer Kommer vel en oppdatering om noen uker Greit å se at gamle bilen min fekk grom motor til slutt. Somla alt for mye jeg:-) Ble bedre nå Synd at jeg ser meg nødt for å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Har vært null aktivitet lenge her nå å bilen har stått urørt siden Gatebiltreffet i fjor sommer.. :/ Men kommer til å skje litt ting fremover nå.. Ny bakstilling skal på plass med M5 diff, skal også få seg en litt kraftigere girkasse, 530d.. Radiatorsystemet i bagasjen har jeg flenget ut da det ikke fungerte helt etter planen. Skal sette inn en ny M30 radiator fremme i plassen, da denne patenten faktisk fungerer Kommer vel en oppdatering om noen uker Greit å se at gamle bilen min fekk grom motor til slutt. Somla alt for mye jeg:-) Ble bedre nå Synd at jeg ser meg nødt for å selge den Selge denne? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Har vært null aktivitet lenge her nå å bilen har stått urørt siden Gatebiltreffet i fjor sommer.. :/ Men kommer til å skje litt ting fremover nå.. Ny bakstilling skal på plass med M5 diff, skal også få seg en litt kraftigere girkasse, 530d.. Radiatorsystemet i bagasjen har jeg flenget ut da det ikke fungerte helt etter planen. Skal sette inn en ny M30 radiator fremme i plassen, da denne patenten faktisk fungerer Kommer vel en oppdatering om noen uker Greit å se at gamle bilen min fekk grom motor til slutt. Somla alt for mye jeg:-) Ble bedre nå Synd at jeg ser meg nødt for å selge den Selge denne? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Er denne det er snakk om Står S50B30 i den å blir godkjent i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Stemmer såg den tidligere i tråden her:-), gleder meg til updates her igjenn, fulgt med fra dag en:-), utrolig bra arbeid! Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har bestillt nye bærearmer med adaptere som klarer 60 grader sving, bredder også forstillinga med 160mm , ting kommer på plass for å kunne ligge bredt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Har bestillt nye bærearmer med adaptere som klarer 60 grader sving, bredder også forstillinga med 160mm , ting kommer på plass for å kunne ligge bredt nå Du kjem til å elske sving radius! Om du har lyst på gode coilovers til drifting så snakke du med Joacim Flatby! http://www.bcracing.no/ eg er svin fornøgd med mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har bestillt nye bærearmer med adaptere som klarer 60 grader sving, bredder også forstillinga med 160mm , ting kommer på plass for å kunne ligge bredt nå Du kjem til å elske sving radius! Om du har lyst på gode coilovers til drifting så snakke du med Joacim Flatby! http://www.bcracing.no/ eg er svin fornøgd med mine! Hjelper vel på en del det ja Kjøpte nye k-sport drift i fjor så blir vel de siste drift coiloversene jeg kjøper håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå