Rayman Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Ja det funker bra nå ble nektet å kjøre med gatebiler også nå får kun kjøre driftingheat :/ Fikk iallefall tak på 6dekk til så får se hvor lenge de holler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Haha gleder meg til bilder/video fra kjøringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Jeg har noen 17" dekk, men desverre så står de i Sveio... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Kikket såvidt forbi bilen din i går, så ut som du hadde noe problemer, fuelrailen var av? Ellers så den veldig bra ut in live og Fikk såvidt med den her .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Har masse 17" dekk eg og, men heima på Stord såklart... Håpe du fekk tak i fleire dekk så du kan ha det morro med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Fikk tak i dekk, men de laget ikke røyk selv med bånn pine i 4-giret :/ Ole: takk for det måtte komt innom å hilset hadde en rens på dysene å monterte eit fuelfilter til ellers har det vært lite problemer Har 3sett dekk å bruke opp i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Ka som skjedd idag? Hørtes ikke ut som den gikk på alle? Å at vart slepa å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Ja lurer også på det? Ble jo så bra etter en god kveld på Stord ! Bror din å meg fekk jo ein del bra bilder i breisladden, å der veltet det jo ut røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Satan og denne funker! Stått rundt bana og sett, lyden er jo vill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Bilen funker som bare det den Kan være at siden eksosen står på motsatt side av publikum at det kan være ekko? Ble taua vekk i dag pga. av at jeg snurret å bilen gikk sur, i tillegg løsnet en kjøleslange så den lakk vann der den sto Har fått filmet en del så film kommer var bare dumt de nye dekka jeg fikk tak i ikke laget røyk så da brukte jeg opp rsr dekka på søndag for de lager bra med røyk Bare å slenge ut bilder om noen fikk tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Åja, bra det da Fungerte utrolig bra når du kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Stod flaggvakt så hørte alt egentlig, ene gangen der du hadde hjulspinn fra litt etter angsten til slaktern var vilt, fikk gåsehud av den lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Åja, bra det da Fungerte utrolig bra når du kjørte Stod flaggvakt så hørte alt egentlig, ene gangen der du hadde hjulspinn fra litt etter angsten til slaktern var vilt, fikk gåsehud av den lyden Takker for det gøy å høre sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Skal du ikke dele lyd ned resten av 8ss som ikke var på gatebil da? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hvorfor måtte du kjøre drifte heata da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå