Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Liker kjørestilen din! Følte det var "myke" overganger og ikke de typiske riv å røsk ut i sladd...

Hvilken turbo er du kjører med??

Takker for det! Kjørestilen er vel så som så, men nå etter hvert så vet jeg hvordan bilen skal legges opp før svingene, gjellder bare å få trening nok så sitter det etter hvert.. ca. 1år til neste trening :mrgreen:

Rå kjøring på videoen :) Stod rett over deg på skogen, utroolig grom bil !

Takk takk :) Du hadde litt problemer? Var bortom en tur å da hold dere på å skifte coiler? :)

Funke denne ja!
Fint kjørt, underholdene! :)

Mvh

Tøft! :applause:
FETT! Denna bilen er så jævla bøs, fyfaen.
Meget underholdende film! :D

Takker for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde problemer :P Bilen ville ikke lade mer enn 0,5 bar så gikk som en bøtte møkk. Fikk den til å gå utpå søndagen, men da skøyt jeg toppakningen som forventet.. Så da får vi forsterke litt nå så kanskje jeg rekker september :)

Skal du ikke kjøre på sept treffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde problemer :P Bilen ville ikke lade mer enn 0,5 bar så gikk som en bøtte møkk. Fikk den til å gå utpå søndagen, men da skøyt jeg toppakningen som forventet.. Så da får vi forsterke litt nå så kanskje jeg rekker september :)

Skal du ikke kjøre på sept treffet?

Er bare en ting å gjøre da for å rekke september :)

Skal ikke på septembertreffet nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde problemer :P Bilen ville ikke lade mer enn 0,5 bar så gikk som en bøtte møkk. Fikk den til å gå utpå søndagen, men da skøyt jeg toppakningen som forventet.. Så da får vi forsterke litt nå så kanskje jeg rekker september :)

Skal du ikke kjøre på sept treffet?

Er bare en ting å gjøre da for å rekke september :)

Skal ikke på septembertreffet nei :(

Hehe, ja! Men har en liten tanke om at det kanskje er lurt å shine opp bilen skikkelig til neste år!

Det var dumt, men da får jeg vel heller se på bilen din ordentlig neste år da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja! Men har en liten tanke om at det kanskje er lurt å shine opp bilen skikkelig til neste år!

Det var dumt, men da får jeg vel heller se på bilen din ordentlig neste år da ;)

Er greit at det virker når det skal brukes, kjedlig å sku på gatebil, det vet jeg alt om! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...