Kristian H. Foss Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Fint kjørt, underholdene! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 FETT! Denna bilen er så jævla bøs, fyfaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Meget underholdende film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Liker kjørestilen din! Følte det var "myke" overganger og ikke de typiske riv å røsk ut i sladd...Hvilken turbo er du kjører med?? Takker for det! Kjørestilen er vel så som så, men nå etter hvert så vet jeg hvordan bilen skal legges opp før svingene, gjellder bare å få trening nok så sitter det etter hvert.. ca. 1år til neste trening Rå kjøring på videoen Stod rett over deg på skogen, utroolig grom bil ! Takk takk Du hadde litt problemer? Var bortom en tur å da hold dere på å skifte coiler? Funke denne ja! Fint kjørt, underholdene! Mvh Tøft! FETT! Denna bilen er så jævla bøs, fyfaen. Meget underholdende film! Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Liker kjørestilen din! Følte det var "myke" overganger og ikke de typiske riv å røsk ut i sladd...Hvilken turbo er du kjører med?? Han kjører precision 6262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Ja, hadde problemer Bilen ville ikke lade mer enn 0,5 bar så gikk som en bøtte møkk. Fikk den til å gå utpå søndagen, men da skøyt jeg toppakningen som forventet.. Så da får vi forsterke litt nå så kanskje jeg rekker september Skal du ikke kjøre på sept treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ja, hadde problemer Bilen ville ikke lade mer enn 0,5 bar så gikk som en bøtte møkk. Fikk den til å gå utpå søndagen, men da skøyt jeg toppakningen som forventet.. Så da får vi forsterke litt nå så kanskje jeg rekker september Skal du ikke kjøre på sept treffet? Er bare en ting å gjøre da for å rekke september Skal ikke på septembertreffet nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Ja, hadde problemer Bilen ville ikke lade mer enn 0,5 bar så gikk som en bøtte møkk. Fikk den til å gå utpå søndagen, men da skøyt jeg toppakningen som forventet.. Så da får vi forsterke litt nå så kanskje jeg rekker september Skal du ikke kjøre på sept treffet? Er bare en ting å gjøre da for å rekke september Skal ikke på septembertreffet nei Hehe, ja! Men har en liten tanke om at det kanskje er lurt å shine opp bilen skikkelig til neste år! Det var dumt, men da får jeg vel heller se på bilen din ordentlig neste år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Hehe, ja! Men har en liten tanke om at det kanskje er lurt å shine opp bilen skikkelig til neste år!Det var dumt, men da får jeg vel heller se på bilen din ordentlig neste år da Er greit at det virker når det skal brukes, kjedlig å sku på gatebil, det vet jeg alt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Bladd gjennom tråden din nå.. LIKER DENNE! Det skranter ikke på gjennomføringsevne hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Bladd gjennom tråden din nå.. LIKER DENNE!Det skranter ikke på gjennomføringsevne hvertfall.. Takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Se på denne!! Løp å kjøp! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42971897&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Skal ha ny mapping av bilen i morgen. Nå med større dyser å justerte kammer satser på å få tømt turboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Venter spent på nye tall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå