e30 tic Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 steke så bra de blir.. du skjærte ikke ut flere enn 1 slik når du først var igang?vannskjært så det ut for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 steke så bra de blir.. du skjærte ikke ut flere enn 1 slik når du først var igang?vannskjært så det ut for? det var broren til JAL_535 som laga foringen til "m3" prosjektet hans/vårt lagde 2 stk tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 steke så bra de blir.. du skjærte ikke ut flere enn 1 slik når du først var igang?vannskjært så det ut for? Den aluklossen der var det jeg som fikk bytta til meg hos JAL_535i her på forumet. Og siden jeg er broderen til Rayman så tenkte jeg at den trengs bedre på hans bil enn min Men han snakka om at han hadde fått vannskjært opp en 4 stk eller noe. Og han hadde det i bakhodet å få laget flere EDIT: Der tok Roald meg på mållinja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 kansje det var 3-4 ja.. husker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Jepp det va godt eg fekk fatt på ein av dei Takk for den Steven! Kossen får eg av den avstemningen!?! satt den på 30 dagar, men e gått langt øve det nå.. Har uansett bestemt meg for farge og det blir og beholda orginalfargen, kanskje en liten smule meir mørke grå da. Satse på den looken her Eg synst 16" felger passe best på E30 så det blir nogen nye felger etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Nice, fin look det Men får du plass til bremsene dine under 16" felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Hmm de va det, men eg trur nå det ska gå da.. E jo 320mm skiver så meina det ska gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Noen bilder av diverse. Hvor er det nå du skal med bilen da? Lenge igjenn til oppstart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 må filme oppstarten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Det e berre eit gamalt bilde de leif så ska kje nogen plass Holde på og tilpassa trykkrøra ferdig nå for eg vil få sveist alt på ein gong når eg levere det inn forhåpentligvis i mårå. Må jo sveisa om inntake t radiatoren og for det digra gasspjelde e eit hekkane..men de ska nå gå! Blir nok eit par veker t start! Men ska få filma fyste oppstarten ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Kor har du kjupt målarane dine da mister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Kor har du kjupt målarane dine da mister? Kjupte dei sjå maxam-tuning.com va dyre da, men e sån advarsel på dei så kan vara greit og ha! f.eks lågt oljetrykk så lyse det rødt på målaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 hvor er det man kjøper de blå slangene til vakum? de med "hurtigkobling" ser meget bra ut forresten. går jo fort unna også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Mulig jeg ikke har lest gjennom tråden din godt nok, glemmer teksten for bilder Men hvilket grenrør skal du bruke for å få turboen på rett plass? Ser du måtte kvitte deg med det du hadde som var beregnet for e36, er vel beregnet for "litt" mer plass det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå