Rayman Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Ja, det gikk ikke helt som planlagt kan du si, men var heldig å kun førerdøra som fikk smellen. Ny dør så er bilen hel igjen Døra er "repparert" å klart for kjøring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 (endret) Jeg vurderer å ta turen i morgen også men er ikke spådd det beste været så vi får se hva som skjer Men du kan trøste deg at du ikke var den eneste som ikke kom i gjennom svingen, var mye frisk satsing hvertfall Endret Mai 23, 2015 av Skårholen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Åssen gikk det på søndagen, orket ikke ta turen i regnværet som var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 regnestykke på det hadde vært morro å sett 20-25k hørtes mye ut gikk vell tilogmed i pluss forrige e30meet jeg, men det har mest med at jeg solgte deler for en 6-7k elns da Det regnestykke er lett 2500kr i diesel trekkbil 2500kr i E85 1750kr Leige campingvogn 1.person 3000kr Kjøring + camp (E30meet) Kjøring + Camp 3300kr (Gatebil) 1500kr ca mat 10.000 - 12.000kr i dekk Å det blir som regel ikke billigere enn dette, er alltid noe ekstra kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Bilen blei GRISEFEIT! Takker for det ikke helt fornøyd med fargen selv, men overaskende bra med Color dippen! Den ble jo skitten, men ikke mere enn normalt liksom. Å eneste jeg gjorde var å høytrykkspyle bilen å gå over med en fille. Faktisk så var det mindre vann å tørke vekk å lette å tørke av enn en vanlig bil med klarlakk! Så imponert over Color dippen jeg, med glossifier (glansen) gjorde nok at det var glattere overflate enn uten. Nå har jeg startet å rive vekk color dippen å bilen skal strippes ned totalt å få seg skikkelig lakk til E30Meet Skulle bestille med glassfiberdeler hos ACM, men de har så lang leveringstid at det rekker jeg ikke før E30 meet. Tenkte da og bestille dører i glassfiber å ny front å bakfanger, men men var dumt det var 1 måneds produkson.. Eneste jeg trenger hjelp til fargevalg! Har tenkt på noe cleant, men føler denne bilen trenger noe mere enn det. Må ha noe som ingen andre har liksom. Må vises igjen at dette er en BANEBIL Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Åssen gikk det på søndagen, orket ikke ta turen i regnværet som var. Fikk kjørt mye på Søndagen, bilen har ikke gått helt 100% i helga vet ikke hva problemer er, men er som om det mangler 300hk. Mulig det er elektrisk problem, men skal gå over bilens elektrisk nå å få orden på det. + I benken sånt at jeg vet at ting er 100% før E30 meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Fikk kjørt mye på Søndagen, bilen har ikke gått helt 100% i helga vet ikke hva problemer er, men er som om det mangler 300hk. Mulig det er elektrisk problem, men skal gå over bilens elektrisk nå å få orden på det. + I benken sånt at jeg vet at ting er 100% før E30 meet. Ja virket som du manglet litt i svingen etter langsletta mot tribunen. Enten så var det altfor godt feste eller mangel av hester, men så ut som bilen gikk bra ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Hei, takk for praten lørdagskvelden, morro og se bilen din i action i helgen.. synd med vålersladden da, men gikk jo veldig bra iforhold til hva som kunne skjedd syntes faktisk at det var veldig godt grep på banen på lørdag.. Men hørte at bilen din fusket på søndagen når jeg satt og så på, sikkert noen bagateller bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Hei, takk for praten lørdagskvelden, morro og se bilen din i action i helgen.. synd med vålersladden da, men gikk jo veldig bra iforhold til hva som kunne skjedd syntes faktisk at det var veldig godt grep på banen på lørdag.. Men hørte at bilen din fusket på søndagen når jeg satt og så på, sikkert noen bagateller bare Takk selv Dumt med smellen ja, men det gikk nå bra tross alt Bilen fjusket hele treffet faktisk fant aldri utav problemet, men lurer på om det er noe elektrisk, for lite strøm/dårligt kontakt på et eller anna.. Bilen skal strippes, lakkes å gås over før E30 meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Det er sinnsvakt feste på den bana der, spesielt i breisladden Sjekk dysene dine, det går ei sjuke no for dei som kjøre e85... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Det er sinnsvakt feste på den bana der, spesielt i breisladden Sjekk dysene dine, det går ei sjuke no for dei som kjøre e85... Mulig det er dysene ja, er en plage det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Her er bilde av smellen på våler Nå skal bilen "bli ny" fått strippet den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Lett å få av igjen den rubber dippen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Lett å få av igjen den rubber dippen? Ja, rimelig lett, 3 timer ca så var den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Jaggu møre du på Raymond [emoji106] full gass her [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå