Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja! :o

Det nærmer seg slutten nå, og dette ser jo nydelig ut! Jeg er sikker på at du ender opp som en kompis av meg, han har shina opp motorommet såpass mye at han ofte bare popper panseret og står i 5 minutt og ser på sitt kunstverk når han føler for det... :lol:

8)

HAHA :D ja får håpe det :P må nesten ta meg i skinne og bygge garasjen som jeg egentlig skulle være ferdig med FØR jeg startet på bilen :P Men er jo mye kjekkere og bygge bil en garasje så valget var lett :P Mye kjekkere og komme inn i en ny og varm garasje en den røysa den står i nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg har ikke den an6-an8 overgangen du trenger :? så da er du vell like langt selv om jeg sender deg en 45grader... en slik overgang får du tak i norge også, ikke noe problem det! jeg trengte slike selv når jeg lagde meg catch tanker, kjøpte meg slike her i tr.heim for 50kr stykket!

ring eller send mail til de på linken her, disse har slikt! så slipper du å kjøpe fra summit med alt det styret!

www.vpracingfuels.no

Jepp, nei skal ta og ringe til en som selger lokalt her og høre hva han har liggende, trenger noen deler til også! Faen så mye useriøse nettsider at det ikke er mulig, mangla 3 AN fittings fra maxam-tuning og han kunne ikke forstå at det kunne være så mye feil på en ordre.. han sa han skulle ordne opp, men ukene går og ingenting skjer og ikke noe svar å få på mail så fokk it. var sikkert de han håpa på også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blidt lite med oppdateringer i det siste siden både kamera og Pc`n min tok kvelden, men har nå fått gjort en god del nå med 8-15 timers dager i garasjen.

Har kobla ferdig alle måleinstrumentene og motorledningsnette så i går hadde jeg start på motoren (uten eksos) for første gang på 3år :D Og det gikk temmelig smertefritt uten noen feilkoblinger eller lekasjer alt virker tipp topp :) Holder nå på med og lage til eksos også er det endel småting som gjenstår før den triller ut av garasjen :)

Skal se om jeg får tatt noe bilder og en liten filmsnutt av oppstarten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blidt lite med oppdateringer i det siste siden både kamera og Pc`n min tok kvelden, men har nå fått gjort en god del nå med 8-15 timers dager i garasjen.

Har kobla ferdig alle måleinstrumentene og motorledningsnette så i går hadde jeg start på motoren (uten eksos) for første gang på 3år :D Og det gikk temmelig smertefritt uten noen feilkoblinger eller lekasjer alt virker tipp topp :) Holder nå på med og lage til eksos også er det endel småting som gjenstår før den triller ut av garasjen :)

Skal se om jeg får tatt noe bilder og en liten filmsnutt av oppstarten :)

Tøft! Gratulera me oppstart då!

Men sveise du eksos te motoren uten turbo åsså ska du sveisa nye igjenn når du ska ha turbo? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blidt lite med oppdateringer i det siste siden både kamera og Pc`n min tok kvelden, men har nå fått gjort en god del nå med 8-15 timers dager i garasjen.

Har kobla ferdig alle måleinstrumentene og motorledningsnette så i går hadde jeg start på motoren (uten eksos) for første gang på 3år :D Og det gikk temmelig smertefritt uten noen feilkoblinger eller lekasjer alt virker tipp topp :) Holder nå på med og lage til eksos også er det endel småting som gjenstår før den triller ut av garasjen :)

Skal se om jeg får tatt noe bilder og en liten filmsnutt av oppstarten :)

Tøft! Gratulera me oppstart då!

Men sveise du eksos te motoren uten turbo åsså ska du sveisa nye igjenn når du ska ha turbo? :shock:

Takker for de :) Ja, bruke eit dyrt rustfritt eksosanlegg me grenrør og mellompotta me racekatt som eg tok av når eg selte ein E36 eg hadde, mangle berre bakpotta nå. E ikkje store jobben og setta de i E30 det e jo så og sei likt. Har 3.5" turboeksos liggande og så det barra blir tilpassingar i downpipen så e ikkje store jobben me det heller :)

ser maxam har noen småting jeg trenger. har hørt mye dritt å det ser fortsatt ut til å være dritt?

eller er det mulig å handle derfra nå?

Eg vil ikkje anbefala di! De tok 17 dagar før eg fekk pakken min som dei hadde alle tingene på lager! + det mangla 3 ting og 1 ting va feil, eg ringte ang. de og sko senda han ein mail ka det gjald, eg sende mail + ein t ei veka ittepå for å minna han på det, ringte han 10 dagar ittepå uten å få svar på dei mailane og då sa han att han ikkje hadde fått noge mail og eg måtte berre senda på nytt, barra unskjuldningar kvar gong atte det e så travelt og han e aleina og det e så fort å jera feil når han e så stressa blabla. ikkje handl der..

Ser da skikkelig bra ut det derre der :D

Blir nok fart i den ska du se,når å hvem skal bremse ?

Takk for de du :) Blir ikke bremsing før snurrebassen og datasprutet er på så i vinter/vår en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte totalt veggen i garasjen i dag!! 1x motor og 1x slegge gikk tapt i sammenstøtet...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagsformen er litt bedre i dag ja, hadde nok eit sinnautbrudd i garasjen i går noe som hadde med at jeg skulle ta av girkassen for å sjekke en skrapelyd som kom ifra svinghjulet, clutchen en plass. Fikk girkassen 1cm ut så satt den bomm fokkens fast, endte og med at jeg jekket motoren opp fremme og inn i radiatoren slik at jeg fikk hull i den.............

Ble "heldigvis" denne motoren det gikk utover dessverre................................. med slegge, RIP :-({|=

mihhqta529m7douovm1t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...