Mr E30 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 nice nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Litt lengre bak i tråden så jeg at du hadde festa en pumpe e.l ved bunnpanna? Er dette til turbo retur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Veldig pen og ryddig bil du har fått deg! Blir bra når du får oppi turboen.. De knappene du har med ignition og startknapp og det der, vanskelig å koble opp, hvordan har du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Litt lengre bak i tråden så jeg at du hadde festa en pumpe e.l ved bunnpanna? Er dette til turbo retur? Det er en oljepumpe for retur fra turbo ja jeg skulle bruke da jeg hadde planer om å ha turboen montert nede, men de ble det jo ikke noe av Veldig pen og ryddig bil du har fått deg! SmileBlir bra når du får oppi turboen.. De knappene du har med ignition og startknapp og det der, vanskelig å koble opp, hvordan har du gjort det? Takker for de Det startknapp opplegge var tilkobla når jeg kjøpte bilen så er ikke så kjent med det, men jeg har sett det blir solgt på Biltema og da tror jeg det kommer i eit sett med alt du trenger ledninger og relè + koblingskjema. Så må vel leke litt elektriker og måle litt så tror jeg ikke det skal være så vanskelig. Det blir kobla slik at du fortsatt bruke nøkkelen og vri tenningen til hakk 2 for å starte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hvor fikk du tak i den? Har turboen nede selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Fikk den med eit S50 turbobygg jeg kjøpte så er litt usikker, men tror den kommer fra PPF. Kan sikkert få kjøpe den om du trenger for jeg skal ikke bruke den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 gi meg pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Moro og se gamle bilen sin igjen,ikke minst hvor bra den har blitt Startknappen koblet jeg etter eget ønske,med tanke på at det var skilter på bilen,og ikke minst for forsikringen sin del. Så orginal nøkkel må brukes for og gi strøm videre til startknapp. De knappene du har med ignition og startknapp og det der, vanskelig å koble opp, hvordan har du gjort det? Takker for de Det startknapp opplegge var tilkobla når jeg kjøpte bilen så er ikke så kjent med det, men jeg har sett det blir solgt på Biltema og da tror jeg det kommer i eit sett med alt du trenger ledninger og relè + koblingskjema. Så må vel leke litt elektriker og måle litt så tror jeg ikke det skal være så vanskelig. Det blir kobla slik at du fortsatt bruke nøkkelen og vri tenningen til hakk 2 for å starte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Ser veldig bra ut, gleder meg til film av denne Ser ut som om du gjer det veldig bra dette, og sparer på litt Keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Blei bra med alu svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Heftig! Responsen er det ikke noe i veien med hvertfall=). Veldig mye gromdeler du har brukt ser jeg. Detta blir nok en skikkelig killer på banen! Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Fikk eit lite i garasjen i dag da jeg testa kompresjonstrykket i sylinderene, skulle skru til en plugg å når jeg teita til så "KNAKK" det!! (før momente) og jeg var sikker på at nå sprakk toppen eller at gjengene tok kvelden å at nå flyr tusenlappene... Men "heldigvis" om man kan si det så var det bare pluggen som var revnet på midten, litt letta da kan du si :D Plugg uten gjenger hmmm Hadde forøvrig flax for det kunne jo ha vert at den satt noe inni helvette fast, men etter at det knakk så fikk jeg ut pluggen hel uten at jeg viste det var den som var feilen. Kikken ned i plugghullet, men kunne verken se sprekk eller dårlige gjenger så kjørte pluggen ned igjen og skrudde prikkelitt til så kom den opp halv. Heldigvis gikk det ganske greit og få den opp da jeg laget meg eit lite verktøy som gjorde susen. men det er siste gang jeg kjøper noe "billigplugg" iallefall! Kompresjonstrykket i alle 6 sylinderne var forøvrig fra 12.5-13 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Aluskivå virke bra, blei tight og fin styring me den Good, jeg som har fått lagt de. Lurte på å få en 10-20 kjøpere å få produsert opp en del. Meine å ha hørt at E36 clutchslaven har lenger pinne enn e30, at ein derfor kanskje må/bør bruke fra E36. Motoren din ser steinbra ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Aluskivå virke bra, blei tight og fin styring me den Good, jeg som har fått lagt de. Lurte på å få en 10-20 kjøpere å få produsert opp en del. Meine å ha hørt at E36 clutchslaven har lenger pinne enn e30, at ein derfor kanskje må/bør bruke fra E36. Motoren din ser steinbra ut =) Er bare til å starte masseproduksjon det Jeg bruker clutchslave som hører til kassa E36 M3.. så ikke vet jeg skal prøve med og forlenge en ekstra jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå