RoaldJ Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ...hva skjer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ...hva skjer her da? lurer jeg og på kommer turboen på eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Skjer lite her nå, er gått litt lei og så holder jeg på og pusser opp garasjen. Men har kjupt nye hydrauliske løftere som venter på og bli montert isammen med turbokammene. Ellers er det bare småtteri igjen, skal ikke bremse før til våren alikevel. Så kan jeg putle på med og lage grenrør og montere bur i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Skjer lite her for tiden.. har bestillt nye deler ifra PPF da rørene jeg kjøpte i 48mm ble eit hakk for stort til å passe til T3 flensen. Har nå kjøpt 42mm så blir å bygge grenrør og eksos når jeg får delene. Å når det er gjort er det ikke langt vekke før snurra kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 dette prosjektet her har jeg ikke ord for ! Ser utrolig strøkent og bra ut , rett og slett en bil man kan drømme om Lykke til videre, skal følge med på denne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 dette prosjektet her har jeg ikke ord for !Ser utrolig strøkent og bra ut , rett og slett en bil man kan drømme om Lykke til videre, skal følge med på denne ! Takk for de Kom en pakke fra PPF i dag så da har jeg alt jeg trenger for å bygge ferdig grenrør og eksos. 42.4mm rørdeler i svart stål til grenrør og 3,5" rustfritt til eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Oppdatering ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Oppdatering? tja begyner vel og skje ting snart.. har montert de nye hydrauliske løfterene og turbokammene så kommer en kar i morgen og skal time de 100%. har også såvidt begynt på grenrøret og skal gjøre collectoren ferdig i dag Sån ellers Go Jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Bra prosjekt! Kult at du bygger en proff bane gatebil! Sveiser du alt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Har ikke skjedd så mye på en stundt her nå, er endelig ferdig med å pusse opp garasjen så da blir det mere tid til bilen Jeg har begynt på grenrøret og gjort ferdig collectoren. Brukte en GOOO del timer for å få eit resultat jeg ble fornøyd me, men det er nå verdt det for er viktig med eit skikkelig grenrør. Slenger ut noen bilder av verket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Noen som vet hvor mye hk turboen min bør klare? Er en precision med 60mm kompressorhjul og 82mm turbin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 fint bygd den der begynner å bli gromt der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 nice, hvor kjøper du AN koblingene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 fint bygd den der begynner å bli gromt der da Takk for de Stålarbeid er jo reine kosearbeid synest jeg nice, hvor kjøper du AN koblingene dine? Sjekk ut www.koblinger.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå