Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke skjedd så mye på en stundt her nå, er endelig ferdig med å pusse opp garasjen så da blir det mere tid til bilen :)

Jeg har begynt på grenrøret og gjort ferdig collectoren. Brukte en GOOO del timer for å få eit resultat jeg ble fornøyd me, men det er nå verdt det for er viktig med eit skikkelig grenrør.

Slenger ut noen bilder av verket :)

tu6dskug3sul34jwwjtp.jpg

r6wb5myr17h3ls4oqq58.jpg

i8ti3t2ju8adtv2e409p.jpg

d2l56y5xque8olenxa9x.jpg

59iq2oxxvd3x9zel7lhm.jpg

5g35tj7aalbt3bhdmqeg.jpg

zov3zue9st6nyqngspj3.jpg

x03efmdkzojkm56ox02s.jpg

2genp62xmv5l39y1avbf.jpg

Kan være en fordel å snu den oljekjøleren din hvis du skal ha full effekt av den.Med tanke på gjennomstrømningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti helvete så tøft! E30 med sidepipe er jo bare :headbang::gunfire::rompe::stupid: \:D/.

Har tenkt på samme løsninge men bare ut i sida på bakpanelet.

BTW står grenrøyret på bilen nå?

hehe kjekkt at folk liker det de ser :D

Såg på muligheten og ha den bak jeg også og det blir jo mye mindre jobb, men synest det ble tøffere og ha den ut der den kom nå selv om de ble en del arbeid så er jeg fornøyd :)

Er ferdig med og helsveise grenrøret, men flensen slo seg så må planslipe det, vet du om noen plass rundt her? var hos mercedes i hgsd og de skulle ha 1500-2000kr for jobben.. er ikke kjangs for at jeg betaler så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom eksos ja. noe samma jeg har gjort bare ikke inni i kupeen da. er sykt grundig gjort detta du driver med. det liker vi hehe.

7x0pu81g6dq9hpp92wrd.jpg

b1sbmyr2a753wzc89rz2.jpg

mvh

Se her ja flere med samme planer :D Hadde det samme som deg i tankene, men turde ikke å borre gjennom kanalen, hviste ikke hvor mye det vil svekke bilen så var derfor jeg flytta den opp. Ser jo bra ut skal du forsterke kanalen da eller trengs det ikke? Er vel 3" rør du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikkje kan eg ta med meg grenrøyret ditt på jobb. Fikse det på ein plett. Men ja likte ganske godt den løysningå der. Du har ikkje vurdert å ha carbon plata rundt blir litt mer "racing" øve det då.

Men har du skrudd fast grenrøyret ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest imellom hele tråden din nå :P..

det der blir dritt fett.. en av de mest strøkne jeg har sett i mitt liv ihvertfall ;)

det blir vel ccn treff på deg i våler el ?

håper jeg blir ferig med mitt e30 prosjekt til våler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikkje kan eg ta med meg grenrøyret ditt på jobb. Fikse det på ein plett. Men ja likte ganske godt den løysningå der. Du har ikkje vurdert å ha carbon plata rundt blir litt mer "racing" øve det då.

Men har du skrudd fast grenrøyret ditt?

Nice hørres bra ut!

Bryr meg egentligt ikke så mye om looks foreløbigt, vil bare ha alt til å virke og bruke den på banen for regner med jeg ender opp i sandfella eit par ganger før jeg lærer meg og kjøre bilen skikkelig :P Skal jo for det meste ligge sidelengs er det som er planen :) Så får se om det blir å shine den opp med lakk, div m-tech og detaljer som du er inne på med tiden.

Har ikke skrudd grenrøret fast nei, er offshore så blir ikke gjort noe før jeg kommer hjem om 11 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest imellom hele tråden din nå :P..

det der blir dritt fett.. en av de mest strøkne jeg har sett i mitt liv ihvertfall ;)

det blir vel ccn treff på deg i våler el ?

håper jeg blir ferig med mitt e30 prosjekt til våler..

Takk for det :) Håper å få med meg de fleste treffa som er ja, får ikke lappen tilbake før uti juni så får ikke med meg gatebiltreffet i mai da :x Når er bmwccn treffet da? Må vel ha skilt for å kjøre der kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...