e30lars Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 trudde ikke de 2 første innlegge kom jeg:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 nå har det vert lite aktivitet her synts jeg.. skal det bli noen svarte spor til sommer`n.. så må du skru hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Hehe skal nok bli ferdig er offshore nå så blir lite skruing på bil her ute Kommer hjem til helga så blir sikkert gjort noe da om det ikke blir for mye på flaska. Delene er iallefall komt så er nok å ta seg til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 finfin e30.. ordentlig gjennomført, moro å sjå.. er du hen her ute i fjorden forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 faen, mønstring på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 finfin e30.. ordentlig gjennomført, moro å sjå..er du hen her ute i fjorden forresten? Takk for det, er på Maersk Gallant som ligger rett ved ekofisk senteret. Er du også ute kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 generell alarm her i går serru ja jeg er på valhall, bare et par dønninger sydover hjemreise idag, skal bli deilig det au. spørs om ikke det blir et par halvlitere på sola. du får ha lykke til med bilen. følger med i stillhet, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Kom en kjekk pakke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Blir rått dette ... Ka banekjøring er det du skal bruke bilen til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Sattan! Fekk vell litt meir motivasjon nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 E trykkplatå brukte? Fint med snacksne deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Blir rått dette ... Ka banekjøring er det du skal bruke bilen til? Takker Blir å ligge mest mulig sidelengs tenker jeg så mye det lar seg gjøre med mine ferdigheter Håper på og få kjørt en del denne sesongen og lært meg og hanske bilen Sattan! Fekk vell litt meir motivasjon nå? Jepp, nå nermer det seg Leverte nettopp inn grenrøret til en kompis så ska sjå på om han får planslipt det på jobb i mårå E trykkplatå brukte? Fint med snacksne deler E nye den, håpe den holde me 750nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 ska sei du handle kvalitets deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Tid regne du med å bli du ferdige med dette monsteret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 ska sei du handle kvalitets deler Heheh Tid regne du med å bli du ferdige med dette monsteret da? Skal stå på litt nå som alle delene er i hus så bremsepapirene skal henges på veggen før mai treffet på våler. Selv om jeg ganske sikkert ikke kommer til å stille opp med bilen grunnet at jeg ikke får igjen lappen før uka etter treffet Får du klar bilen din til våler da, skal du stille opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå