Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

reiser du ikke bortover før rudskogen treffet du da? whats the plan? :)

Jeg skal på Våler treffet jo om jeg har fri.. men har ikke med meg bilen om jeg ikke har fått tilbake lappen til dess, må jo ha lappen for å få kjøre der..

Såg over datoene nå og jeg skal faktisk få tilbake lappen 14.Mai :) Men så må jeg ha ny oppkjøring og teori :evil: Så det kan jo gå om jeg er heldig da maitreffet begyner 21 :D

Var hos biltilsynet i dag for å søke om nytt sertfikat, STRESS faen så mye unødvendig styr. Skal ALDI kjøre for igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stå på litt nå som alle delene er i hus :D så bremsepapirene skal henges på veggen før mai treffet på våler. Selv om jeg ganske sikkert ikke kommer til å stille opp med bilen grunnet at jeg ikke får igjen lappen før uka etter treffet :x

Får du klar bilen din til våler da, skal du stille opp?

Planen er å få bilen klar til BMW treffet på Rudskogen 21 mai. Du må heller bli med der 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som kjører fra Hgsd? Skulle nesten lagt en tråd om det, hadde hvert digg med en Bmw convoi bort over :)

Så slår dåkkår fulle me oss fra stavanger :)

Denne bilen blir RÅÅÅ glede meg så ein liden unge t å se denne i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiser du ikke bortover før rudskogen treffet du da? whats the plan? :)

Jeg skal på Våler treffet jo om jeg har fri.. men har ikke med meg bilen om jeg ikke har fått tilbake lappen til dess, må jo ha lappen for å få kjøre der..

Såg over datoene nå og jeg skal faktisk få tilbake lappen 14.Mai :) Men så må jeg ha ny oppkjøring og teori :evil: Så det kan jo gå om jeg er heldig da maitreffet begyner 21 :D

Var hos biltilsynet i dag for å søke om nytt sertfikat, STRESS faen så mye unødvendig styr. Skal ALDI kjøre for igjen ;)

eg er veldig lysten på å reise bort, men er stygt redd for at min ikkje er klar innen 8 uker :?

men eg har lappen, trekkbil og henger *kremt* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er veldig lysten på å reise bort, men er stygt redd for at min ikkje er klar innen 8 uker :?

men eg har lappen, trekkbil og henger *kremt* :lol:

HEHEH :D kan godt få være en backup hvist alt skulle skjære seg for jeg har verken bil-lappen, henger-lappen eller henger, hehe men rekner med det ordner seg :)

Pokker at de skulle ha bmw treff samme helg så våler da! Nå har ikke jeg vært på bmw treff før da, men velger nok heller våler siden har vert der hvert år de siste åra.

Off kjenner det er press på meg til å bli ferdig nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøkent prosjekt, blir imponert over mange her inne ;) noen har et litt annet budsjett enn meg på 20 som nybakt huseier og pusser opp gammel E30 samtidig ;) men blir imponert over arbeidet ditt :)

Takk for det brenni :) er ikke gamlekaren selv hehe men så lenge det ikke er dame i hus så er det råd til bil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått unnagort en drittjobb i dag, har bytta clutchen IGJEN hehe denne gang til fordel for en som tåler litt mere. Forhåpentligvis så er det utskifting av slitten lamell neste gang den girkassen må av :P

Deilig å få den jobben vekk, nå er det bare kosejobb igjen :D

vmvg32c9k2tke31x8abw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...