Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

strøkent prosjekt, blir imponert over mange her inne ;) noen har et litt annet budsjett enn meg på 20 som nybakt huseier og pusser opp gammel E30 samtidig ;) men blir imponert over arbeidet ditt :)

Takk for det brenni :) er ikke gamlekaren selv hehe men så lenge det ikke er dame i hus så er det råd til bil :lol:

riktig prioritering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøkent prosjekt, blir imponert over mange her inne ;) noen har et litt annet budsjett enn meg på 20 som nybakt huseier og pusser opp gammel E30 samtidig ;) men blir imponert over arbeidet ditt :)

Takk for det brenni :) er ikke gamlekaren selv hehe men så lenge det ikke er dame i hus så er det råd til bil :lol:

riktig prioritering :D

Hehehe damer inn og ut har man rå til, men ikke permanent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett prosjekt :) "LIKER!" hvilke stemner blir du og se etter?

Takker :) Fekk nettopp grenrøret tilbake ferdig planet så skal i garasjen snart å få på den nye snurra ;D

Håper på og få med meg de fleste treff lokale å gatebil, bmwcc treff, kommer selvfølgelig an på at alt fungerer :) Jobber offshore, men har ikke fast rotasjon så må nesten ta det så det kommer hvilke treff jeg kommer til å stille opp i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig veldig veldig bra ut :) Mulig flere har spurt, men hvor mye effekt håper du å dra ut?

600whp som er målet, men er mest spent på kurva for det er den som er viktig :) Håper optimistisk på 1bar før 3500omdr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvede man! Ser meget bra ut der oppi gitt. Men dei slangane fra oljefilter lokket, går de til oljekjøler? Du ha vel skrudd grenrøyret fast nå vel...

Stemme det dei går til oljekjøleren, har skrudd fast grenrøret ja glømte hielt ut at du sko testa me ditt :?

et spm; kor hande du den folien henne? eg har funne 50mm tape bare.

Eg fekk den med meg fra offshore så eg vett ikkje kor det e å få kjupt, eg trur det e sveiseduk det eg har så sjekk opp de.

Ser bra ut :) Er det sc6262 eller sc6265 du har?

Det er kulelagra SC6262 :) Har du de ekstra ledningsnette t autronicaen ennå?

Rått, Precision snurre er aldri feil! :)

Takk takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...