Thunegutt Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Feit denne snurra de Tenkte litt på der du har plassert oljekjøleren. Får du plass til den lista under grillen? Jeg måtte plassere oljekjøleren bak intercooleren...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Ser bra ut Er det sc6262 eller sc6265 du har? Det er kulelagra SC6262 Har du de ekstra ledningsnette t autronicaen ennå? ja har det liggendes ennå.
Rayman Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Feit denne snurra de Tenkte litt på der du har plassert oljekjøleren. Får du plass til den lista under grillen? Jeg måtte plassere oljekjøleren bak intercooleren... Ja, såg kor du hadde plassert den, men du har vel eit hakk større og? Det er iallefall helt utav veien der eg har den nå, har hatt hele fronten montert så alt passer
Thunegutt Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Oki. Jeg har 450x300, tviler på den er større. Men ser kanskje ut som du har montert den litt lenger ned enn jeg har. Anyway! Stå på videre
Rayman Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Har gjort litt i dag og ferdig med eksosen
Rayman Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Er ikke mye igjen nå, det som gjennstår er: -lage ny catch tank til olje å vann i aluminium -sveise inn feste til gasswire -koble datasprute å få start -lage brakkett til bakbremsene -Montere hydraulisk håndbrekk -sveise bur +noe småtteri
Rayman Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Gikk filteret akuratt nedi eller Hehe, ja etter en time med sliping så ble hullet stort nok Er ganske stort filter 220x150mm
oddis Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Nå snakker vi ja, turbo på plass og greier. Bra turbovalg! Kommer til å skyve iveien tidlig, og trykke hele veien. Er omtrent eksakt samme oppsett som Ludde på PPF hadde. Og det var en nærmest "lineær" effektkurve fra 2900rpm og til 7300rpm. BANG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå