Gjest Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 oj dæven! Er litt skumle disse e30 me mye gamp!Berga du eller? Fikk motoren noe skader?
OLEZZ Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Skjedde akkurat det samme med deg som med meg ja. Fikk bare en smakebit selv.
leif harald Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Nå må ikke alle si det når jeg skal ut å prøve min får første gang i neste uke
E30_Dale Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Satan den suge kvalpikk da mann. Men men, det e vel så anfinn seie det så ikkje drepe deg, blir du sterkare av! Skaffa deg et M20 karrosseri då med tanke på godkjenning... Noe skader på motor?
Rayman Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Skal jo ikke ha det godkjent alikevel dale så ingen vits i det Demonteringa er iallefall i gang. Er bare eit reimhjul og eit lite hull i bunnpanna som er skada på motoren. Lite skader på forstillinga også er venstre bærearm, støttestag og endeledd som må ha nytt så er utrolig at det ikke var mere skader.
Kristian H. Foss Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Synd at dette skjedde, men godt det gikk bra med deg og evt passasjer. Stå på videre, dette var så bra utført, at nå kan du ikke gi deg!
bustadmo Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 har et nesten ribbet 320 karosseri du kan få for 1500, 2 dørs med takluke, preface. må ha ny bakplate kanaler skjermer og sikkert mer som har rustet.. så vet du i alle fall om det. står i skien. føler med deg forresten
Gjest atlis Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 heldigvis for deg så er bmw så lettskrudd som det går ann og bli. Bytta fjærer på en a4 her om dagen. Ble sånn små forbanna kjente jeg. Dette her greier du. Heldigvis var det bare småtteri som gikk til helvette. Kunn vært værre. Det som ikke dreper en slurer gjør en sterkere. Snart er m3n min på veien og etter en lita økt; p og som sagt, mye billige karosseri ute om dagen. Og, alle vet åssen e30 oppfører seg. Går jo sidelengs rett fram. Er jo defintivt det kuleste karosseriet. Men ville vurdert ett bearbeidet e36 kaross. Det får man mulighetenn til og få brukt poweren på en mer vettug måte. føler jeg. Erfarte dette da vi kjørte e30 med s50b32 maskin på vått. sykt !;p lykke til sjef
E30_Dale Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Ja ok, bra at det ikkje va værre då da. Karosserier er det jo nokk av på finn og autodb.
Dirty Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 er det så veldig med skade på den da ? er vel "bare" en banebil så kan vel få retta det meste selv
winchester Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hørtes jo ut som at den var alvorlig skjev i hele karosseriet..
RoaldJ Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 skal si du demonterer fort hvor sjedde dette da? siden bilen ikke kom hjem før noen dager etterpå tenker jeg på.
leif harald Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 skal si du demonterer fort hvor sjedde dette da? siden bilen ikke kom hjem før noen dager etterpå tenker jeg på. Stått i skudenes på vikingbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå