Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

heldigvis for deg så er bmw så lettskrudd som det går ann og bli. Bytta fjærer på en a4 her om dagen. Ble sånn små forbanna kjente jeg. Dette her greier du. Heldigvis var det bare småtteri som gikk til helvette. Kunn vært værre. Det som ikke dreper en slurer gjør en sterkere. Snart er m3n min på veien og etter en lita økt; p og som sagt, mye billige karosseri ute om dagen. Og, alle vet åssen e30 oppfører seg. Går jo sidelengs rett fram. Er jo defintivt det kuleste karosseriet. Men ville vurdert ett bearbeidet e36 kaross. Det får man mulighetenn til og få brukt poweren på en mer vettug måte. føler jeg. Erfarte dette da vi kjørte e30 med s50b32 maskin på vått. sykt !;p lykke til sjef ;)

Stemmer, kan jo demontere en hel E30 i småbiter på en dag om man gidder :) Nå er jo alt tilpassa En E30 så om jeg skulle hatt E36 så er det MYE jobb! for alt må tilpasses en E36 og da må så og si alt taes på ny og selv om jeg har vert inne på tanken så kommer det ikke til å skje dene sesongen iallefall :)

er det så veldig med skade på den da ?

er vel "bare" en banebil så kan vel få retta det meste selv

Skaden i seg selv ser liten ut, men når karoseriet ser ut som en banan så er det ikke bare til å... om du skjønner :)

skal si du demonterer fort :) hvor sjedde dette da? siden bilen ikke kom hjem før noen dager etterpå tenker jeg på.

Skjedde ikke mange meterene fra der jeg bor, men de taua den til skudenes som leif harald sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste lesning :( Men 5 meter opp i lufta..?? Hvordan i alle dager klarte du det? :shock:

Og jeg som hadde gledet meg til et lokalt "oppgjør"... :P

Autovernet fungerte som eit hopp kan du si, traff det akuratt der det starter og går oppover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste lesning :( Men 5 meter opp i lufta..?? Hvordan i alle dager klarte du det? :shock:

Og jeg som hadde gledet meg til et lokalt "oppgjør"... :P

Autovernet fungerte som eit hopp kan du si, traff det akuratt der det starter og går oppover..

snakk om uflax. må justere sikte ditt litt t neste gång ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste lesning :( Men 5 meter opp i lufta..?? Hvordan i alle dager klarte du det? :shock:

Og jeg som hadde gledet meg til et lokalt "oppgjør"... :P

Autovernet fungerte som eit hopp kan du si, traff det akuratt der det starter og går oppover..

snakk om uflax. må justere sikte ditt litt t neste gång ;)

Uflaks og uflaks, synest nå det var ganske flax jeg siden det skulle så lite til for å ha velta i den situasjonen så vil si siktet var stilt rett jeg hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei nei nei! :shock:

Dette var meget vonde bilder, men det er bra du slapp unna med muligheten til å sitte her å fortelle oss hva som skjedde!

Dette så rett og slett veldig stygt ut. 5m opp i lufta da tenker jeg tankene får seg en "restart" et microsekund eller to.

"Bra" at ikke motoren ble skikkelig skadet da, rent økonomisk sett.

Jeg har nettopp satt bur et skritt høyere på min innkjøpsliste :cry:

Er nok lurt med 275 dim r-dekk på disse effektmonstrene skal man få noe traction.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis for deg så er bmw så lettskrudd som det går ann og bli. Bytta fjærer på en a4 her om dagen. Ble sånn små forbanna kjente jeg. Dette her greier du. Heldigvis var det bare småtteri som gikk til helvette. Kunn vært værre. Det som ikke dreper en slurer gjør en sterkere. Snart er m3n min på veien og etter en lita økt; p og som sagt, mye billige karosseri ute om dagen. Og, alle vet åssen e30 oppfører seg. Går jo sidelengs rett fram. Er jo defintivt det kuleste karosseriet. Men ville vurdert ett bearbeidet e36 kaross. Det får man mulighetenn til og få brukt poweren på en mer vettug måte. føler jeg. Erfarte dette da vi kjørte e30 med s50b32 maskin på vått. sykt !;p lykke til sjef ;)

Stemmer, kan jo demontere en hel E30 i småbiter på en dag om man gidder :) Nå er jo alt tilpassa En E30 så om jeg skulle hatt E36 så er det MYE jobb! for alt må tilpasses en E36 og da må så og si alt taes på ny og selv om jeg har vert inne på tanken så kommer det ikke til å skje dene sesongen iallefall

Ja det blir jo grenrør, trykkrør, downpipe, motorfester, og litt slanger og små rør. Ellers er det vel ikke veldig masse. Jeg vetta faen jeg, kjøp deg en e30;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...