Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Nice one, ja tar meg turen snarast muligt, men kor lenge te du fere på sjøen da? Meget interressert i 5 bolt understell, å perhaps med bremser?

Må tenka litt på det, ska først prøva ut det så står på nå og sjå koss det funke i forhold t k-sport eg hadde på. Blir jo ikkje heilt komlett heller da må ha ein nye 3.2 berearm å eit støttestag framme åsså uten diff og bremsar bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstanga i vraket så bra ut utvendig, men drevene inni er hvist slått i sju steiner så har bestillt meg Z3 tannstang med 2.7 runder lock to lock. Brukte bare skiver til å fore opp med på den gamle.. tenkte og dreie eit mellomstykke til å ha mellom istedet, noen som vet hvor tykk den må var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstanga i vraket så bra ut utvendig, men drevene inni er hvist slått i sju steiner så har bestillt meg Z3 tannstang med 2.7 runder lock to lock. Brukte bare skiver til å fore opp med på den gamle.. tenkte og dreie eit mellomstykke til å ha mellom istedet, noen som vet hvor tykk den må var?

13mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstanga i vraket så bra ut utvendig, men drevene inni er hvist slått i sju steiner så har bestillt meg Z3 tannstang med 2.7 runder lock to lock. Brukte bare skiver til å fore opp med på den gamle.. tenkte og dreie eit mellomstykke til å ha mellom istedet, noen som vet hvor tykk den må var?

13mm

Takker :) Passer fint å lage den nå da siden vi er uten jobb noen timer her nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var karossen din renska for ledninger når du fikk den? Snakka med jens idag, og han hadde jo bygd nytt motor nett, hadde ikke benytta seg av org motor stikk eller noe som helst fra det orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...