Kristian H. Foss Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Gromt prosjekt. Meget forsegjort... Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Detta her ser bra ut! Den M50'en din vil eg ha! Ka diff e det? 25%? Originalmotoren din e M40B18 btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hehe ja, va ikkje heilt sikker på om det va m10 eller m40 så tok ein kjangs Diffen e ein M3 3.15 utv me 40% sperr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Fiine, trenge vel 40% med din maskin;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Nicenice, blir det e30m3 fjørbein forran eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Nicenice, blir det e30m3 fjørbein forran eller? Har sett på komplett forstilling ifrå E36 M3 3.2 føreløbigt , men ska få på nogen coilovers me tiå har berre ikkje heilt bestemt meg for kass det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Satte i ei dummy blokk for å sjå koss det passa med turboen og grenrøret, men det jekk dadundas passa overhode ikkje hadde tenkt og bruke grenrør med turbo nede, men som er laga for M50/S50 i E36, men fant jo fort ut at det ikkje går så da blir det og lage til nytt med turboen oppe det er jo mye finere også så Legger da dette her ut for salg PPF grenrør med Precision SC61 god for 650hk, Tial 44mm wastegate, har alt på bilde som også kan selges slik at det bare er til å smekke på M50/S50 motor i E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 aa okda, så du hadde bytta foringer i bærearmen så lurte på om du skulle ha e36 5 bolt eller m3 siden du må ha sånn exentriske får å få på e36 drite Hva skal du ha får turboen og grenrøret++ da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Jepp Nei, tar imot bud men hadde vore det besta og bare fått solgt manifoilen så kan eg broka resten liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Gikk det ikke å snu grenrøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 ser meget bra ut, ryddig den e30'en! Gikk det ikke å snu grenrøret? hvordan tror du det ville blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 ser meget bra ut, ryddig den e30'en!Gikk det ikke å snu grenrøret? hvordan tror du det ville blitt Takker for det ehrnst Men å snu det har jeg faktisk ikke tenkt på Er jo bare til å snu turboen rundt det og sveise om wastgaten Men lite jeg får gjort med det nå siden jeg reiste offshore i dag Muligens jeg kan få broderen til å se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Tror bilen er farlig fornøyd med at'n ikke ble solgt til meg, nå - dette er jo råtøft! Gratulerer med herlig prosjekt - gleder meg til å se det ferdig!? E30 + M50 + TURBO = <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 dette blir heilt rått !!! motoren kommer til å bli farlig sint !! råder deg til å smøre sån epoxy på gulvet i garasjen, da det blir myyye letere å gjøre reint i forhold til betong. stå på !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 ser meget bra ut, ryddig den e30'en!Gikk det ikke å snu grenrøret? hvordan tror du det ville blitt Takker for det ehrnst Men å snu det har jeg faktisk ikke tenkt på Er jo bare til å snu turboen rundt det og sveise om wastgaten Men lite jeg får gjort med det nå siden jeg reiste offshore i dag Muligens jeg kan få broderen til å se på det Kan jo være en mulighet ja... Trodde det var vanlig å bruke PPF grenrøret til m50 i e30 med toppmontert turbo jeg.. Men ser jo det nå, at det ikke passer uten å sveise om wastegaten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå