Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så mye igjen nå.. venter på ny radiator så er det sveising av nye trykkrør, uttak for eksos, montere bensinsystemet med catchtank og div. småting.

95xy57jk0r5wlf0aeu0d.jpg

0yq07oqocw9zifggu72l.jpg

ayp05buih13dz0ir71yp.jpg

Skrevet
har du bare flytta hele "motorrommet" over i denne bilen?

Stemme de Roald!

du som har bygd den alu tanken?

Har laga den sjøl ja, vanncatch og oljecatch :)

Skrevet
var fin den, ser for meg eg må til med noe spesial eg og for å få plass.

lyst å lage en til:)?

Joa funker den :) kappa til og punka den isammen med eit mig apparat så fikk jeg noen til å sveise det for meg så er litt stress å laga når jeg ikke har noe alu sveiseutstyr.. men lager vel lett en sånn selv du :)

rå kjerre du har her!

pass på gassen nå da:)

Takk for det, skal være litt mere forsiktig nå ja :)

Skrevet

ka lokk bruke du? er vel et som slipper ut trykk. sko kansje sett om eg fekk liv i alu tig'en då, slite nok med å tig'e rustfritt om eg ikkje ska begi meg ut på alu også:P

Skrevet
ka lokk bruke du? er vel et som slipper ut trykk. sko kansje sett om eg fekk liv i alu tig'en då, slite nok med å tig'e rustfritt om eg ikkje ska begi meg ut på alu også:P

Må ha en som slipper ut trykk ja, eg kapte berre lokke av ein vanncatchtank jeg ikke skulle bruke, men vet du får kjøpt de lokka løse også hos summit racing eller ebay.

Alu tig e gull og ha! må berre få friska opp i dei kunskapene :)

Skrevet

Fikk Z3 tannstang i posten i dag den har 2,7 runder lock to lock og med servo så er noe anna enn den som stod i med 4.5 runder og uten servo :)

z7ebx39cu3xg2m8x6eiy.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...