Rayman Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Er ikke så mye igjen nå.. venter på ny radiator så er det sveising av nye trykkrør, uttak for eksos, montere bensinsystemet med catchtank og div. småting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 har du bare flytta hele "motorrommet" over i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Griserått raymond! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 du som har bygd den alu tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 har du bare flytta hele "motorrommet" over i denne bilen? Stemme de Roald! du som har bygd den alu tanken? Har laga den sjøl ja, vanncatch og oljecatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 var fin den, ser for meg eg må til med noe spesial eg og for å få plass. lyst å lage en til:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 rå kjerre du har her! pass på gassen nå da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 var fin den, ser for meg eg må til med noe spesial eg og for å få plass.lyst å lage en til:)? Joa funker den kappa til og punka den isammen med eit mig apparat så fikk jeg noen til å sveise det for meg så er litt stress å laga når jeg ikke har noe alu sveiseutstyr.. men lager vel lett en sånn selv du rå kjerre du har her!pass på gassen nå da:) Takk for det, skal være litt mere forsiktig nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 ka lokk bruke du? er vel et som slipper ut trykk. sko kansje sett om eg fekk liv i alu tig'en då, slite nok med å tig'e rustfritt om eg ikkje ska begi meg ut på alu også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 ka lokk bruke du? er vel et som slipper ut trykk. sko kansje sett om eg fekk liv i alu tig'en då, slite nok med å tig'e rustfritt om eg ikkje ska begi meg ut på alu også Må ha en som slipper ut trykk ja, eg kapte berre lokke av ein vanncatchtank jeg ikke skulle bruke, men vet du får kjøpt de lokka løse også hos summit racing eller ebay. Alu tig e gull og ha! må berre få friska opp i dei kunskapene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har kjøpt meg to GoPro HD Motorsport kameraer som kan filme i 1080p så nå skal det bli film når det blir gang på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Tør jeg spørre hvor du kjøpte dette? Fant det på ebay, så regner med at 250$ er riktig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 ebay ja, gidde 250$ st eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Synes det var en fin pris jeg. Virker som at kvaliteten er meget bra til bruken, tror jeg skal bestille en slik en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Fikk Z3 tannstang i posten i dag den har 2,7 runder lock to lock og med servo så er noe anna enn den som stod i med 4.5 runder og uten servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå