Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

hehe :D var jo nesten ikke en eneste rundt det ikke sto en e30 i sandfella i helga jo! :P så du var nok ikke aleine.. hehe

Ikkje rart når eg telte 12 E30`er utpå på samme tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg deg i helgen eg òg :)

Virka som om den funka veldig bra ja, men kor stod du? Såg etter bilen utenfor banen for å sjå litt nærmare, men fant den ikkje :P

Ja, kjempefornøyd jeg slik bilen er nå :) tror ikke jeg kommer til å kjøre særlig mere effekt heller med det første.. tror det blir helt topp når jeg får flytta turtallsperra til 7500 :D

Fikk ikke plass på gokart banen så hadde bilen på grusbanen oppforbi der som bilhengerene var parkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten oppdatering!

Har montert ny wg en PPF 60mm så den burde holde tenker jeg :)

Sveisa inn en en temperaturføler til eksosen også med det samme jeg holdte på greit og ha.

Var en tur men prøveskilt og i dag og lagde noen lakristriper :P så er bare og få mappa ferdig nå så er det tut og kjør på gatebil september :D

9bk2f5di502c2v9e0bks.jpg

8turtydbl35eqo53z77f.jpg

h826riixikyks578gzre.jpg

73il7u8gqukc5tapl94q.jpg

z71sdbc0p9cqk5nbwdpx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offff noe gikk t helvette i dag...

Var og kjørte en tur i dag hadde noen drag på en slette så kjørte jeg rolig 5km før jeg stoppa bilen og besøkte en kompis.. 15min etter kjørte jeg derifra og hadde kjørt i 10 sek merka jeg at det kom en del svart røyk ut ifra eksosen så jeg stoppa og kjørte inn til siden så snart jeg kunne. Så på instrumentene at alle temperaturer og oljetrykk var bra, men air/fuelen sto det 8 på før den slutta og virke sekunder etter.. normalt står den på 13+ ved normal kjøring.

Alt var normalt helt til jeg så røyken og begynte da og jukse litt, men det var alt.. Etter jeg fikk kjørt inn til siden og stoppa den fikk jeg hjelp til å hente hengeren og få den hjem og få diagnose. Starta den igjen for å kjøre den opp på hengeren så stoppa jeg den igjen. Når jeg starta den da var den litt tungstarta, men sveiv ellers fint så heller ingen svart røyk denne gangen å jeg rusa den ganske høyt for å få kjørt opp på hengeren..

Kommer hjem og prøver og starte den for å få kjørt den inn i garasjen får kinne 2-3 sek så kommer det en lyd som det høres ut som ett eller aent er fullstendig skjært seg i motoren.. får nå skudd bilen inn i garasjen og blir borte i 4 timer på en jobb.. Så kommer jeg hjem å skrur ut ploggene de ser helt greie ut ikke noe svart brent på dem iallefall er heller noe som ligner på hvit sot på dem.. Så prøver jeg og kinne med pluggene ute og får meg en overaskelse da spruten står opp i taket ut av sylinder 3 og det var rein fuel! Det kom sikkert ut 2dl med fuel ut når jeg fikk kinna ut alt.. er også ganske svart ut opp i den sylinderen i forhold til de andre.

Hører også klakkelyder nå når jeg kinner høres ut som lyden kommer fra ventiler, men vet ikke sikkert..

Spørsmål! Hva kan ha skjedd her og hvor mye skade kan ha skjedd?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp ute i garasjen og satt eit melkeglass under hver dyse for å se om det var noen som hang, men alle gidde like mye fuel nå iallefall. Nå kinna jeg uten gass, men burde kanskje tråkka pedallen i bånn for å sjekka skikkelig?

Var ingen ulyder fra motoren nå faktisk jeg kinna i 1min når jeg testa.. var kanskje lyden fra ventilene som klaska i dammen som ligger nede i syl 3 jeg hørte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...