winchester Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Den gikk ganske godt ja, skal bli morsomt å se den når du får varva den litt høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 hehe var jo nesten ikke en eneste rundt det ikke sto en e30 i sandfella i helga jo! så du var nok ikke aleine.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Såg deg i helgen eg òg Virka som om den funka veldig bra ja, men kor stod du? Såg etter bilen utenfor banen for å sjå litt nærmare, men fant den ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 hehe var jo nesten ikke en eneste rundt det ikke sto en e30 i sandfella i helga jo! så du var nok ikke aleine.. hehe Ikkje rart når eg telte 12 E30`er utpå på samme tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Såg deg i helgen eg òg Virka som om den funka veldig bra ja, men kor stod du? Såg etter bilen utenfor banen for å sjå litt nærmare, men fant den ikkje Ja, kjempefornøyd jeg slik bilen er nå tror ikke jeg kommer til å kjøre særlig mere effekt heller med det første.. tror det blir helt topp når jeg får flytta turtallsperra til 7500 Fikk ikke plass på gokart banen så hadde bilen på grusbanen oppforbi der som bilhengerene var parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 da sto du parkert siden av oss hadde med oss en rød mazda gt-r med svart panser =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 da sto du parkert siden av oss hadde med oss en rød mazda gt-r med svart panser =) Stemmer det husker den! Men så ikke noe til den på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 nei fikk aldri kommet oss ut på=/ pga toppakning ras så nå er evo motor å gir på vei inn i bilen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Kjekt å hørra at bil og maskin fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Liten oppdatering! Har montert ny wg en PPF 60mm så den burde holde tenker jeg Sveisa inn en en temperaturføler til eksosen også med det samme jeg holdte på greit og ha. Var en tur men prøveskilt og i dag og lagde noen lakristriper så er bare og få mappa ferdig nå så er det tut og kjør på gatebil september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 ser bra ut når skal du mappe da raymond?=D sunn eg ikkje fekk sitt bilen idag heller:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Du må laga ein liten burnefilm du Raymond;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 offff noe gikk t helvette i dag... Var og kjørte en tur i dag hadde noen drag på en slette så kjørte jeg rolig 5km før jeg stoppa bilen og besøkte en kompis.. 15min etter kjørte jeg derifra og hadde kjørt i 10 sek merka jeg at det kom en del svart røyk ut ifra eksosen så jeg stoppa og kjørte inn til siden så snart jeg kunne. Så på instrumentene at alle temperaturer og oljetrykk var bra, men air/fuelen sto det 8 på før den slutta og virke sekunder etter.. normalt står den på 13+ ved normal kjøring. Alt var normalt helt til jeg så røyken og begynte da og jukse litt, men det var alt.. Etter jeg fikk kjørt inn til siden og stoppa den fikk jeg hjelp til å hente hengeren og få den hjem og få diagnose. Starta den igjen for å kjøre den opp på hengeren så stoppa jeg den igjen. Når jeg starta den da var den litt tungstarta, men sveiv ellers fint så heller ingen svart røyk denne gangen å jeg rusa den ganske høyt for å få kjørt opp på hengeren.. Kommer hjem og prøver og starte den for å få kjørt den inn i garasjen får kinne 2-3 sek så kommer det en lyd som det høres ut som ett eller aent er fullstendig skjært seg i motoren.. får nå skudd bilen inn i garasjen og blir borte i 4 timer på en jobb.. Så kommer jeg hjem å skrur ut ploggene de ser helt greie ut ikke noe svart brent på dem iallefall er heller noe som ligner på hvit sot på dem.. Så prøver jeg og kinne med pluggene ute og får meg en overaskelse da spruten står opp i taket ut av sylinder 3 og det var rein fuel! Det kom sikkert ut 2dl med fuel ut når jeg fikk kinna ut alt.. er også ganske svart ut opp i den sylinderen i forhold til de andre. Hører også klakkelyder nå når jeg kinner høres ut som lyden kommer fra ventiler, men vet ikke sikkert.. Spørsmål! Hva kan ha skjedd her og hvor mye skade kan ha skjedd?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Var nettopp ute i garasjen og satt eit melkeglass under hver dyse for å se om det var noen som hang, men alle gidde like mye fuel nå iallefall. Nå kinna jeg uten gass, men burde kanskje tråkka pedallen i bånn for å sjekka skikkelig? Var ingen ulyder fra motoren nå faktisk jeg kinna i 1min når jeg testa.. var kanskje lyden fra ventilene som klaska i dammen som ligger nede i syl 3 jeg hørte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Har du prøvd å montert å montert igjen å prøvd å starte etter du hadde tømt den for fuel? Hørres ut som om du har fått ventilflyt.. Ser her oppe om ein så spør om map, den er mappet skikkelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå