Rayman Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Han som benker bilen min ringte meg nylig og sa den var ferdig Den er benka opp til 1.5bar og 7500 omdr, tallet holder jeg for meg selv foreløbig skal legge ut bremsepapiret når jeg får det skal kanskje hente bilen i kveld Jeg er iallefall STORFORNØYD med resultatet :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Spennende! Gleder meg til å høre resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 No er eg riiiimeleg spent her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Så han fauk forbi med hengeren på slep så er vel å henter bilen nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Det har du rett i er på vei nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Kom med tall nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 ting tar tiiiiid!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Jeg vet tallene! Men regner med han er hjemme snart Tar vell ca 5 timer å kjøre frem og tilbake der bilen ble mappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Ting tar TID =D Sitter på ferga nå og er rimelig fornøyd Resultatet ble 565whp - 603wnm @ 1.5 Bar Fullt trykk ved 5250omdr Bremsa på Dynapack Og det syke er at effekten bare skyter i været etter 7500omdr så er usikkert på når den daler, men ville ikke dra den lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Gammelt nytt det dere . Gratulerer med meeeget fine tall Ka eksoshus det er på turbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Rått! Ny film ventes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 BRUTALT Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Gratulerer! rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Grattis.Dette ble bra!! Vell fortjent etter alt slit=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 fine tall det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå