leif harald Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Synes bilen ble 100 ganger tøffere bak selv om det er en ganske svær vinge. Ikke funnet tlf din enda eller hva nr har du? send meg en Pm med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Jeg syns du ska montere m3 c stolpe og luke med vinge jeg.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Jeg syns du ska montere m3 c stolpe og luke med vinge jeg.=) +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Drøye tall Fett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Jeg syns du ska montere m3 c stolpe og luke med vinge jeg.=) +1! Skal det i vinter og helst en lakkering om jeg får spons.. ser ut så det ordner seg med dekksponsor iallefall til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Jeg syns du ska montere m3 c stolpe og luke med vinge jeg.=) +1! Skal det i vinter og helst en lakkering om jeg får spons.. ser ut så det ordner seg med dekksponsor iallefall til neste år Ja med de flotte tallene der trur eg du trenger dekksponsor Blir helgrom med komplett m3 optikk og ny lakk på bilen Gleder meg til film fra gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Skal du på Gatebil til helgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Det skal eg Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 får jeg sitte på en tur vist jeg tar med hjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Må bare komme bort og hilse hvist dere ser meg og ta med hjelm så får dere gjerne sitte på om det er ledig "jørgen_a" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Selvfølgelig ta med hjelm du Jørgen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Nå er eg spent på hvordan det gikk på rudskogen, Raymond! Film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Nja, fikk nå noen runder på banen fredag og lørdag, men tross noen problemer ble det ikke at det tok helt av.. Hadde noen clutchproblemer jeg ikke fant utav som gjorde at jeg slet med å få skifta gir samt at dekka fremme har nok sett sin siste runde på banen siden de bare ville gå rett frem i svingene Og etter jeg hadde en vask på lørdagen så ville den ikke starte.. samme skjedde med to stk ved siden av meg så ikke vet jeg hva som var i det vannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Så bilen din sto parkert på gokart banen tror jeg, jeg campet lenger ned og kjørte forbi deg der du sto et par ganger. Synd jeg ikke fikk sett bilen på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Starter bilen nå da etter og ha stått litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå