Rayman Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 så vidt eg huska er det braketter og exenter bolt her... Stemmer det.. er sveisa inn brakketter så kan justere camber ganske bra.. 10.5" hul med 30mm spacere hadde vel sitt helt på tryne ut på en org. E30. Skal være ganske bra stillt inn bak, men er lette på ræva disse E30`ene så er ikke lett og få grep liksom, men nå er ikke denne bilen bygd for å ha grep heller da.. Liker best når røyken velter ut jeg hehe må bare lære meg å få kjørt skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Må nok ha noen slicks på om det skal bli noe grep. spinner i 180 på fjerde giret i filmen da med 275mm dekk må hele tiden slippe opp/trø inn gassen for ikke å spinne, men kjekkere og spinne i lavere hastigheter enn å kjøre fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Hvor mye ga du for racekjedene og hvor fikk du tak i dem, om jeg kan spørre? Disse er ment til å være sterkere eller noe slikt? Bruker du e34 diesel veiv for å bygge 2,8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Racekjede kan du kjøpe av VAC motorsport i usa, skal vel litt til for at kjeden ryker, men den kan dra seg med årene og bli lengre som fører til slark.. De fleste bruker vel veiva fra 2.8 motoren som har alublokk og setter den over i 2.5l blokka som er stål og tålere mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Korleis er det å kjøre sladd med denne bilen og det antallet hk? Nervøst? Eller går det fint pga mykje omdreiining? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Racekjede kan du kjøpe av VAC motorsport i usa, skal vel litt til for at kjeden ryker, men den kan dra seg med årene og bli lengre som fører til slark..De fleste bruker vel veiva fra 2.8 motoren som har alublokk og setter den over i 2.5l blokka som er stål og tålere mere.. Okei, takker! Sinnsykt rått prosjekt du har forresten..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Korleis er det å kjøre sladd med denne bilen og det antallet hk? Nervøst? Eller går det fint pga mykje omdreiining? Går fint det, men tar litt tid å bli vandt med Gleder meg iallefall til 2011 sesongen da skal det bli mye kjøring Hadde tenkt og bygge om bilen til komplett m3 med bakparten som mangler og en omlakkering, men gir rett og slett faen.. Har gått nok penger til den bilen de siste åra så får se om det blir til neste vinter heller. Blir bare noen småoppgraderinger nå som å montere inn hydr. håndbrekk, skifte bremseveske og oljer, skifte dekk så er det tut og kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Korleis er det å kjøre sladd med denne bilen og det antallet hk? Nervøst? Eller går det fint pga mykje omdreiining? Går fint det, men tar litt tid å bli vandt med Gleder meg iallefall til 2011 sesongen da skal det bli mye kjøring Hadde tenkt og bygge om bilen til komplett m3 med bakparten som mangler og en omlakkering, men gir rett og slett faen.. Har gått nok penger til den bilen de siste åra så får se om det blir til neste vinter heller. Blir bare noen småoppgraderinger nå som å montere inn hydr. håndbrekk, skifte bremseveske og oljer, skifte dekk så er det tut og kjør Høyrest bra ut, eg satser på samme effekt + som du har så blir artig å prøve Hydraulisk håndbrekk var omtrent det første eg handla så det blir artig å prøve Eg misunne deg litt som har kjøyreklar bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 .Her en FILM fra rett etter den ble mappa ferdig . Saataan den der gikk ... fy jeg gleder meg til jeg blir ferdig med 2,7n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHStrand Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 nå har jeg sittet å lest i noen timer, men tiden gikk fort. vilt prosjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 nå har jeg sittet å lest i noen timer, men tiden gikk fort. vilt prosjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Lyst og lakkere om felgene og litt røde detaljer slik som Evo har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Hadde vært gromt, men ikke så knall farge Se om du finner koden på lakken som er brukt på Evo'n, den er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Knall oransje kan jo være et alternativ hvis du ikke vil ha noe likt som andre? http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 5686_n.jpg http://img522.imageshack.us/img522/8509 ... 0515o1.jpg http://i437.photobucket.com/albums/qq91 ... G_9981.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Har sitt på den oransje fargen der Larsi, kan bli tøft de trur eg.. får sjå ka de blir t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå