Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

så vidt eg huska er det braketter og exenter bolt her...

Stemmer det.. er sveisa inn brakketter så kan justere camber ganske bra.. 10.5" hul med 30mm spacere hadde vel sitt helt på tryne ut på en org. E30. Skal være ganske bra stillt inn bak, men er lette på ræva disse E30`ene så er ikke lett og få grep liksom, men nå er ikke denne bilen bygd for å ha grep heller da.. Liker best når røyken velter ut jeg hehe må bare lære meg å få kjørt skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Racekjede kan du kjøpe av VAC motorsport i usa, skal vel litt til for at kjeden ryker, men den kan dra seg med årene og bli lengre som fører til slark..

De fleste bruker vel veiva fra 2.8 motoren som har alublokk og setter den over i 2.5l blokka som er stål og tålere mere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racekjede kan du kjøpe av VAC motorsport i usa, skal vel litt til for at kjeden ryker, men den kan dra seg med årene og bli lengre som fører til slark..

De fleste bruker vel veiva fra 2.8 motoren som har alublokk og setter den over i 2.5l blokka som er stål og tålere mere..

Okei, takker! :)

Sinnsykt rått prosjekt du har forresten..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis er det å kjøre sladd med denne bilen og det antallet hk? Nervøst? Eller går det fint pga mykje omdreiining? :P

Går fint det, men tar litt tid å bli vandt med :) Gleder meg iallefall til 2011 sesongen da skal det bli mye kjøring :)

Hadde tenkt og bygge om bilen til komplett m3 med bakparten som mangler og en omlakkering, men gir rett og slett faen.. Har gått nok penger til den bilen de siste åra så får se om det blir til neste vinter heller. Blir bare noen småoppgraderinger nå som å montere inn hydr. håndbrekk, skifte bremseveske og oljer, skifte dekk så er det tut og kjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis er det å kjøre sladd med denne bilen og det antallet hk? Nervøst? Eller går det fint pga mykje omdreiining? :P

Går fint det, men tar litt tid å bli vandt med :) Gleder meg iallefall til 2011 sesongen da skal det bli mye kjøring :)

Hadde tenkt og bygge om bilen til komplett m3 med bakparten som mangler og en omlakkering, men gir rett og slett faen.. Har gått nok penger til den bilen de siste åra så får se om det blir til neste vinter heller. Blir bare noen småoppgraderinger nå som å montere inn hydr. håndbrekk, skifte bremseveske og oljer, skifte dekk så er det tut og kjør :)

Høyrest bra ut, eg satser på samme effekt + som du har så blir artig å prøve :) Hydraulisk håndbrekk var omtrent det første eg handla så det blir artig å prøve :P

Eg misunne deg litt som har kjøyreklar bil da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...