|Ole| Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Har du vurdert knall ganske mørk blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Har du vurdert knall ganske mørk blå? Nei, vil ha noe som skiller seg litt ut å da synest jeg mørk blå går litt i det samme som er fra før liksom.. Skal Pulverlakkere calipperene også, men ikke bestemt meg helt for farge der heller enda. Bilen blir sansynligvis demontert til neste vinter og bygget om til komplett M3 og lakkert opp på ny med metallic farge innvendig og utvendig + pulverlakkering av motordeler, nye felger osv. så skal bli ganske så strøkent til slutt Nå til sesongen vil jeg bare forandre på noen småting så blir det forhåpentligvis tut og kjør på alle Gatebiltreffene til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Burde lakke den Marrakech brun. Og kjøre på med noen bbs felger, gjerne Org LM.. Dritt kult prosjekt ! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Burde lakke den Marrakech brun. Og kjøre på med noen bbs felger, gjerne Org LM..Dritt kult prosjekt ! Stå på Tankeleser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Det her ser helt perverst ut Herlig å se at noen gjør skikkelig arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Burde lakke den Marrakech brun. Og kjøre på med noen bbs felger, gjerne Org LM..Dritt kult prosjekt ! Stå på Tankeleser? Kanskje det , haha:D Er jo den råeste kombinasjonen. Ser det er svært få e30er med LM om dagen. Og det vet jeg er dritt kult. Spesielt med skjermbredderne. Også den feiteste fargen:) Vis ikke har jeg all lakk du trenger til og lakke den i en spesiel farge. Jeg har kjøpt den og skal bruke den på min, men nå som marrakech kom på banen, blir jeg usikker. hehe vil ikke røpe fargen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Burde lakke den Marrakech brun. Og kjøre på med noen bbs felger, gjerne Org LM..Dritt kult prosjekt ! Stå på Tankeleser? Kanskje det , haha:D Er jo den råeste kombinasjonen. Ser det er svært få e30er med LM om dagen. Og det vet jeg er dritt kult. Spesielt med skjermbredderne. Også den feiteste fargen:) Vis ikke har jeg all lakk du trenger til og lakke den i en spesiel farge. Jeg har kjøpt den og skal bruke den på min, men nå som marrakech kom på banen, blir jeg usikker. hehe vil ikke røpe fargen her.. Er dessidert en rå kombinasjon det ja Men nå er det ikke før til neste vinter så mye kan skje på den tiden så får rett og slett se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Synest det ble så mange sider nå uten bilder så slenger på noen fra i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Lenge siden jeg har sett bilder av bilen din, veldig clean bil! Motorrommet var ryddig Er det glassfiber bredding du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Synes bilen er barsk å skamtøff som den er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ryddig motorrom ja Tror kansje jeg så denne her på Åkra en gang i sommer, hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ryddig motorrom ja Tror kansje jeg så denne her på Åkra en gang i sommer, hoho Med hjulspinn, turtalssperre og ganske på tvers da eller? Kjøre hva det går denne karen her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ryddig motorrom ja Tror kansje jeg så denne her på Åkra en gang i sommer, hoho Med hjulspinn, turtalssperre og ganske på tvers da eller? Kjøre hva det går denne karen her . han kjører sånn som det skal kjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Jaja selvfølgelig, slik en ombygd E30 skal kjøres det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 pentpent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå