Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Har du vurdert knall ganske mørk blå?

Nei, vil ha noe som skiller seg litt ut å da synest jeg mørk blå går litt i det samme som er fra før liksom.. Skal Pulverlakkere calipperene også, men ikke bestemt meg helt for farge der heller enda.

Bilen blir sansynligvis demontert til neste vinter og bygget om til komplett M3 og lakkert opp på ny med metallic farge innvendig og utvendig + pulverlakkering av motordeler, nye felger osv. så skal bli ganske så strøkent til slutt :)

Nå til sesongen vil jeg bare forandre på noen småting så blir det forhåpentligvis tut og kjør på alle Gatebiltreffene til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde lakke den Marrakech brun. Og kjøre på med noen bbs felger, gjerne Org LM..

Dritt kult prosjekt ! Stå på :D

Tankeleser? :D

Kanskje det , haha:D Er jo den råeste kombinasjonen. Ser det er svært få e30er med LM om dagen. Og det vet jeg er dritt kult. Spesielt med skjermbredderne. Også den feiteste fargen:)

Vis ikke har jeg all lakk du trenger til og lakke den i en spesiel farge. Jeg har kjøpt den og skal bruke den på min, men nå som marrakech kom på banen, blir jeg usikker. hehe vil ikke røpe fargen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde lakke den Marrakech brun. Og kjøre på med noen bbs felger, gjerne Org LM..

Dritt kult prosjekt ! Stå på :D

Tankeleser? :D

Kanskje det , haha:D Er jo den råeste kombinasjonen. Ser det er svært få e30er med LM om dagen. Og det vet jeg er dritt kult. Spesielt med skjermbredderne. Også den feiteste fargen:)

Vis ikke har jeg all lakk du trenger til og lakke den i en spesiel farge. Jeg har kjøpt den og skal bruke den på min, men nå som marrakech kom på banen, blir jeg usikker. hehe vil ikke røpe fargen her..

Er dessidert en rå kombinasjon det ja :) Men nå er det ikke før til neste vinter så mye kan skje på den tiden så får rett og slett se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...