Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Kordan girkasse kjører du med? standar 1 oppe 2 ned osv?

ser ut som du er og rota nedi 2giret flere ganger dær du kan bruk 3giret, ser jo ut som den tømme 3giret lett.

ka med og bruk 3giret dær du bruka andre og 4giret dær du bruka 3. kanskje litt lettere og kjør da en at du ligg på sperra heile tia. tenkte på fra den inboardsfilmen

Grunnen til at den putrer på sperra hele tia på den filmen er at sperra var satt til 5500, var ikke ferdig og mappe da.. er mappa ferdig nå så går litt greiere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, syns det hva så rart at sperra hva dær plutselig men hva en del sider og lese gjennom så det gikk litt fort så fikk ikke det med meg.

men foreslår at du kommer oppover til acr til sommer på sommertreff.no og tester bilen. bra bane man får bruk hk på.

ellers kjempeflott bygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på filmen at du raser avgårde utforbi der jeg bor, må komme innom en tur da så jeg får titte litt :)

Hehe, ja får gjere det neste gang :) Har sett bilen din stående i område der par ganger, synest du bruker den alt for lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har noe mask, jeg må få gjort.. montere hydraulisk håndbrekk, skifte bremseveske, sveise på krok så taubilen kan dra meg opp når jeg ligger i sandfella :P Kjøpe inn en haug med dekk så tror jeg det skal være klart :) Får du bilen oppe å går du da til gatebil?

Ja åssså skifte clutchen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger prosjektet. Jeg SKAL sitte på med deg engang jeg ser deg på treff:)

Bare til å komme bort å ta kontakt så skal vi nok ordne det :)

Jeg vil og! :P hehe

Elsker denne E30n! Sykt grom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe mask, jeg må få gjort.. montere hydraulisk håndbrekk, skifte bremseveske, sveise på krok så taubilen kan dra meg opp når jeg ligger i sandfella :P Kjøpe inn en haug med dekk så tror jeg det skal være klart :) Får du bilen oppe å går du da til gatebil?

Ja åssså skifte clutchen :)

Aha :) Noen måneder til så er den vell på veien, men tror ikke jeg skal kjøre på gatebil men heller til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...