Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

:headbang:

Digger max, har leste hele tråden din, og moro å se at du er så nøye med det du gjør, "halvgjort er ugjort" [-X

Gleder meg til jeg får rota sammen E-30 min også, men er noen prosjekter som står foran i køen...

stå på så sees vi kanskje på skogen,

og helt enig med deg GATEBIL suger HesteXXXX!!!

Hvis du er ute etter å få kjørt masse og treffe mange hyggelige mennesker er du hjertlig velkommen til å bli med oss på treff, pleier å leie bane og kjøre, rundt 20-40 stk, ca 700 pr, og kan kjøre så mye du og bil holder!! [-o<http://www.midnightclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
:headbang:

Digger max, har leste hele tråden din, og moro å se at du er så nøye med det du gjør, "halvgjort er ugjort" [-X

Gleder meg til jeg får rota sammen E-30 min også, men er noen prosjekter som står foran i køen...

stå på så sees vi kanskje på skogen,

og helt enig med deg GATEBIL suger HesteXXXX!!!

Hvis du er ute etter å få kjørt masse og treffe mange hyggelige mennesker er du hjertlig velkommen til å bli med oss på treff, pleier å leie bane og kjøre, rundt 20-40 stk, ca 700 pr, og kan kjøre så mye du og bil holder!! [-o<http://www.midnightclub.no

Har vel aldri sagt at Gatebil suger jeg?? Eneste jeg gleder meg skikkelig til er Gatebiltreffene i sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har plutselig fått fryktelig mye arbeidslyst til å gjøre litt mere med bilen, har kanskje noe med at det nermer seg sesong :D

Forandringer som er planen er nye felger, senk fremme og bak, få tak i M3 vinge, bakluke å bakluke kassett. Er det noen som vet hvor det er å få tak i dette helst i glasfiber??

Hva trengs egentlig for å bygge om? Noe mer en M3 bakluke og kassett? Passer vanlig E30 bakrute i kassetten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plutselig fått fryktelig mye arbeidslyst til å gjøre litt mere med bilen, har kanskje noe med at det nermer seg sesong :D

Forandringer som er planen er nye felger, senk fremme og bak, få tak i M3 vinge, bakluke å bakluke kassett. Er det noen som vet hvor det er å få tak i dette helst i glasfiber??

Hva trengs egentlig for å bygge om? Noe mer en M3 bakluke og kassett? Passer vanlig E30 bakrute i kassetten?

Du trenge da ikkje bygge om, berre få deg ei vinge du. Einaste som mangler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenge da ikkje bygge om, berre få deg ei vinge du. Einaste som mangler ;)

Joda, må bygge om til komplett m3 ser 10x bedre ut da!

http://www.acm-ab.se/

Her får du glassfiber deler i meget bra kvalitet.

Men siden du i utgangspungtet har org e30 bakskjermer så passer ikke kasseten helt. m3 skjerma er anderledes der luka ligger og i mot kasseten på en måte. men det blir visende kunn når bakluka er åpen. Du må ha m3 bakrute eller lage en i plast.

Ok, men det er ikke umulig liksom uten at det ser helt for j... ut, går med litt tilpassing? Får vel lage en rute i plast da.

Er forresten de felgene her jeg lurer i. Poenget med å skifte felgene er egentlig for å kunne kjøre på banen med samme felger fremme og bak. Det som er greit med disse er at de ser greie ut og at de bare er 8.5" brede, men at det alikevel er litt kant på de. De jeg har nå er 10.5" bak så er ikke økonomisk å sladde med de :P

720ecu2l7k9f9wxcmhn0.jpg

6d6buq97kvt7qcd22bai.jpg

ty3t3v52q6yr87xpd3zq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem og få det til. det blir bare litt rart og se til når luka er oppe. men den er jo som regel lukket.=)

Ok, gjør jo egentlig ikke så mye det. Vet du om orginal m3 luke passer i de orginale E30 "hengslene"? Finner ikke bakluke kassett på nettsia til acm..

Ligge jo ei orginal luke til salgs på forume her Raymond. Kjøp den heller så spare du deg får maaaassseeeee arbeid med å laga fester te hengsler, lås osv.

Var en god ide det Leif, skal se om jeg får hala den i land :)

Ser dårligt ut med bakluke kassett.. Rune Hansen er jo sluttet å produsere ifølge nettsia hans, er det noen som vet om noe please si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...