Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har vært litt skruing de siste dagene for å få bilen klar til Gatebil Våler å i dag ble det første kjøreturen dette året. Hadde nesten glemt ut hvor brutal rått det er! Men ble fort påminnt hehe :) Meeeen, morroa varte ikke så altfor lenge da bensinpumpa tok kvelden, etter bilen hadde stått litt og skulle til å starte var pumpa dau.. null liv i den å nå er det for andre gang den streiker så nå har jeg gitt opp troa på disse Aeromotive pumpene.. Skal sku den opp og se om det er en fillefeil eller hva det er, men tror jeg går over til dobble Bosh 044 pumper i plassen.

Dårlig mobilbilde av bilen med de nye BBS RK felgene.

99e1q8o5d09m9oal8oms.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fuelcell og bensinpumpa over uttaket på fuelcellen? Er endel pumper som ikke liker det hvertfall, har selv ryki endel "billige" pumper på det..

Uttaket på fuelcellen og pumpa ligger på eit vannrett nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du med gulvsteppet i bilen foran eller åssen har du gjort det? Usikker hva jeg skal gjøre sjæl :)

Nei, er helt renska inni asfaltmatter og alt er vekk..

Ja, sparer nok mye vekt da :) Åssen er det med støy inni bilen? Når man kjører med hjelm vil det nok dempe en del, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bane biler støyer jo inni, men jeg annbefaler å ikke ha alu/stål foringer noe sted. Bedere å bytte polly foringer annenverdt år med mye kjøring.

Med alu hele veien, spes opp mot karoseriet, bråker det mye inni og bilen virker "løen" å kjøre.

Med polly ol, så blir det mere komf. Er min mening da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fiksa bensinpumpa det var hvist en smal sak så jeg da jeg åpnet den.. Var ute og prøvekjørte nå og pumpa fungerer igjen :) Men nå ville ikke clutchen henge med... etter jeg skifta clutchen til en med litt mykere pedal så klarer den tydligvis ikke å holde igjen for kreftene. Den skulle tåle ca 650nm med 4-puch så håpet på den skulle rekke, men nei.

Grunnen til at jeg skifta clutch var egentlig at 4-puchen var mer en ferdig og hadde begynt og gå i oppløsning så det var en del riper på clutchplata og plata på svinghjulet. Så det kan jo ha noe med at den ikke får like godt grep da platene ikke er helt slette og fine lengre. Satser på å bestille ny plate til svinghjulet å få frest av en halv millimeter på clutchplata så tenker jeg den blir finfin igjen.

Når dette er gjort skal det være klart for Gatebil Våler :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...