Rayman Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 S50 svinghjul ja, hadde eit lett i alu liggende som jeg brukte Ok, så det er på rundt 6-8 kg da eller? Jepp, rundt 6kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Skulle fått meg et slikt selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Det er dette Står at det er 8kg der.. trodde det var lettere jeg hmm men stemmer nok det http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FIDANZA- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Se der ja! Skiller det mye mellom 618 og 698 platene med tanke på hvor mye de klarer? Skulle da tro at jo større trykkplate og clutch, jo mer klarer den å holde igjen. 618 skal visst holde til rundt 700nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Er ganske så like de to 698 er oppgitt til 740nm. Blir jo litt billigere og bruke M20 svinghjul å kjøre 618 clutch, fordi en er anbefalt å bruke alusvinghjul med 698 clutchen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Er ganske så like de to 698 er oppgitt til 740nm. Blir jo litt billigere og bruke M20 svinghjul å kjøre 618 clutch, fordi en er anbefalt å bruke alusvinghjul med 698 clutchen. Ja, det er nok nesten like greit. Har M20 svinghjul liggende, så 618 er nok lettest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Har vært litt skruing de siste dagene for å få bilen klar til Gatebil Våler å i dag ble det første kjøreturen dette året. Hadde nesten glemt ut hvor brutal rått det er! Men ble fort påminnt hehe Meeeen, morroa varte ikke så altfor lenge da bensinpumpa tok kvelden, etter bilen hadde stått litt og skulle til å starte var pumpa dau.. null liv i den å nå er det for andre gang den streiker så nå har jeg gitt opp troa på disse Aeromotive pumpene.. Skal sku den opp og se om det er en fillefeil eller hva det er, men tror jeg går over til dobble Bosh 044 pumper i plassen. Dårlig mobilbilde av bilen med de nye BBS RK felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Kom seg fryktleg med vinge og andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har du fuelcell og bensinpumpa over uttaket på fuelcellen? Er endel pumper som ikke liker det hvertfall, har selv ryki endel "billige" pumper på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Har du fuelcell og bensinpumpa over uttaket på fuelcellen? Er endel pumper som ikke liker det hvertfall, har selv ryki endel "billige" pumper på det.. Uttaket på fuelcellen og pumpa ligger på eit vannrett nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kjører du med E85? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kjører du med gulvsteppet i bilen foran eller åssen har du gjort det? Usikker hva jeg skal gjøre sjæl Nei, er helt renska inni asfaltmatter og alt er vekk.. Ja, sparer nok mye vekt da Åssen er det med støy inni bilen? Når man kjører med hjelm vil det nok dempe en del, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Bane biler støyer jo inni, men jeg annbefaler å ikke ha alu/stål foringer noe sted. Bedere å bytte polly foringer annenverdt år med mye kjøring. Med alu hele veien, spes opp mot karoseriet, bråker det mye inni og bilen virker "løen" å kjøre. Med polly ol, så blir det mere komf. Er min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Har fiksa bensinpumpa det var hvist en smal sak så jeg da jeg åpnet den.. Var ute og prøvekjørte nå og pumpa fungerer igjen Men nå ville ikke clutchen henge med... etter jeg skifta clutchen til en med litt mykere pedal så klarer den tydligvis ikke å holde igjen for kreftene. Den skulle tåle ca 650nm med 4-puch så håpet på den skulle rekke, men nei. Grunnen til at jeg skifta clutch var egentlig at 4-puchen var mer en ferdig og hadde begynt og gå i oppløsning så det var en del riper på clutchplata og plata på svinghjulet. Så det kan jo ha noe med at den ikke får like godt grep da platene ikke er helt slette og fine lengre. Satser på å bestille ny plate til svinghjulet å få frest av en halv millimeter på clutchplata så tenker jeg den blir finfin igjen. Når dette er gjort skal det være klart for Gatebil Våler :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Gamle clutch og svinghjul som jeg tok av, har ikke bilde av svinghjulet, men ser lik ut som clutchplata.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå