Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Litt updates for hva jeg har gjort i det siste :)

Har skjært ut hjulbrønnen og fått tak i en alu plate som jeg skal ha i bagasjerommet samt tilpassa denne slik at fuelcellen går nedi. Har bare punkta dette isammen med alutråd så må finne en plass de kan sveise dette for meg.

Tenkte og med tiden at jeg skal kle bilen inni med de aluminiums dørkplatene, tror det kan bli stilig :P

wk62vcgr8qwiytfww7lo.jpg

dv8ba20vs0w6ygexlqv8.jpg

x7o5nbez2z21535peuuz.jpg

76g8xrj5w85rbnk9rwxy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkuratt og tenkte på det og er veldig usikker på det der med fargevalg! Har jo både tid og lyst til å helakkere den med det samme jeg er igang liksom! ;D OM det blir så tenker jeg enten på og beholde orginalfargen eller så blir det svart kanske matt svart, mørk blå eller E36 GT grønn!

Men veldig usikker.. :roll: hmmmmm....

Hadde egentlig tenkt og beholde den som sleeper i første omgang for senere lakkere og sette på M-Tech II front, bak fanger og sideskjørter, vinga dropper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke allerede har gjort det burde du stive av baken på bilen siden du har skjært ut hjulbrønnen. Sveis inn en bjelke mellom vangene som er på hver side av hjulbrønnen, for det holder ikke bare med stab-stag mellom tårnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du gjør mye fint arbeid! kjekt når karosseriet er såpass helt også, kjekt utgangspunkt!

fått noen priser på lakkering i nærheten eller? har en e30 som trenger lakk eg og :)

Takker for det er kjekkt og høre :)

Ja, er jo mye kjekkere når det ikke er så mye rust som stopper pågangsmotet for det har det virkelig gjort med andre prosjekter :lol: Men litt er det jo, men er ikke mere en at det tok eit par kvelder så var det gjort.

Har ikke sett etter lakkerer riktig ennda for er ikke helt sikker på om det blir hel lakkering denne vinteren eller om jeg skal ta det neste.

Er det E30 din så skal i lakkboksen da eller? Er jo mange lakkerere

rundom, men aldri noen som har tid da du vil ha det gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke allerede har gjort det burde du stive av baken på bilen siden du har skjært ut hjulbrønnen. Sveis inn en bjelke mellom vangene som er på hver side av hjulbrønnen, for det holder ikke bare med stab-stag mellom tårnene.

Kjempeflott! Veldig bra du sier ifra for når du sier det så mener jeg og huske og ha sett det blitt gjort i andre prosjekter, men kom ikke på dette i farta! Men regn med dette som gjort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...