Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Var litt og det... Det var vel kjekt å finne ut? :) mapping på bensin da?, eller sverger du enda til e85?

Har jo ingenting med E85`en å gjer.. Er ladetrykksventilen så ikke er justert riktig, han jeg mappa hos hadde jo ikke peiling på hvordan den fungerte så da jeg fikk bilen tilbake fra mapping så var den kun mappa til 1.5 bar jeg skulle ha den mappa opp til 2bar, men han hadde ikke fått ladetrykket over 1.5 bar :P Å de er jo det minste problemet.. viser bare at han ikke hadde greie på det han holdt på med.. Men mappinga fikk han til da :)

Har egentlig ikke tenkt så mye på det, jeg var jo fornøyd å motoren fungerer jo bra, men så kommer en til det punktet. OK hvordan kan jeg få dette til å bli ENDA bedre :P Så da har jeg funnet ut at det KAN det ;)

Vurderer bensin ja, er jo litt stress med E85 da det ikke er så lett tilgjengelig.. men får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være greit å ha litt krefter i lavere på registeret ja :) Veldig clean og fint det motorrommet ditt, men jeg synes de klistermerkene ikke var noe pent!

Kan aldri bli godt nok vettu ;) Da kommer du ikke til å like det jeg har tenkt og gjere med utseende på bilen :) Hadde bilen rulla på veien så er jeg enig at det ikke passer med klister og dekor, men denne holder seg kun på bane å da vil jeg at den skal skille seg litt ut fra de 50 andre E30`ene som er på f.eks gatebiltreff. Så vil prøve med litt dekor å se, om det blir for jevlig er det bare å rive av igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke er ladetrykk relatert (på andre måter er det jo det men) du snakte om på mekonomen at du skulle over på bensin, så var det spørsmålet mitt gjalt ;)

Ah :P Ja, har vurdert det lenge det om jeg skal ha to map, eit på bensin og eit på E85, får se når det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...