Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

først så digga jeg motorrommet ditt, så digga jeg det enda mer når du fikk på klistremerker! ga litt mer smak på hva som skjuler seg under der! så kjøper du feite felger som passer utrolig bra.. så topper du pokkern meg hele bryllupskaka med og sette på feit dekor som passa bilen helt 100%! det ble vilt rått og bøst! :D digger denne bilen skikkelig :) håper kanskje på og få se denne på september treffet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger, det er fint å høre at den tok seg bra ut me dekalene, er veldig fornøyd selv med hvordan det ble :D Er kun en liten ting til som skal gjøres for å sette ennda mer racing preg over den, det får dere se på rudskogen :)

joachim sørlie: Heheh :) Kjekkt at du liker den :) Ang. septembertreffet så har jeg ikke fri så i utgangspunktet skal jeg ikke, men kan vær det ordner seg alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte meg 4.stk Federal 595 RS-R gateslicks i dag. Så vil jeg takke Leif Harald og thomascr her på forumet for å ha sponset meg en god del sett med sladde dekk :D

Skal være rimelig klar til Gatebil Rudskogen da! Får bare håpe på at bilen ikke raser for nå skal det ikke stå på dekka iallefall :D

p6i8y662prtifhaztio1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...