joachim sørlie Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 først så digga jeg motorrommet ditt, så digga jeg det enda mer når du fikk på klistremerker! ga litt mer smak på hva som skjuler seg under der! så kjøper du feite felger som passer utrolig bra.. så topper du pokkern meg hele bryllupskaka med og sette på feit dekor som passa bilen helt 100%! det ble vilt rått og bøst! digger denne bilen skikkelig håper kanskje på og få se denne på september treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger, det er fint å høre at den tok seg bra ut me dekalene, er veldig fornøyd selv med hvordan det ble Er kun en liten ting til som skal gjøres for å sette ennda mer racing preg over den, det får dere se på rudskogen joachim sørlie: Heheh Kjekkt at du liker den Ang. septembertreffet så har jeg ikke fri så i utgangspunktet skal jeg ikke, men kan vær det ordner seg alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Det ble tøft ja Fungerer alt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crutix Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Dæven, det der topper kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Det ble tøft ja Fungerer alt nå? Ser ut til å fungere nå ja Renska dysene å nye plugger så ble det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bestillte meg 4.stk Federal 595 RS-R gateslicks i dag. Så vil jeg takke Leif Harald og thomascr her på forumet for å ha sponset meg en god del sett med sladde dekk Skal være rimelig klar til Gatebil Rudskogen da! Får bare håpe på at bilen ikke raser for nå skal det ikke stå på dekka iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 rått Må jo kjøpe deg maskin til og legge om nå Raymond ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hehe vurderte det her en stund, men det koster mer enn det smaker så skal det transporteres også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 nåja. behøver ikke og kjøpe nye kjøpte brukt og den funker fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 RÅ bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Blei seriøst rå med dekor!! Fått tid til map foresten ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Blir ikke tid til det før skogen så kjører slik det er, fungerer meget bra som det er også da Skulle bare hatt en E36 M3 kasse i reserve, noen som selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Bra tråd og mye nyttig info, nå vet jeg hvem jeg skal forholde meg til når m50 er klar for montering i e30 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Du skulle vært på E30 treffet på Våler banen men kjerrå di, var mye gromt der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Skulle ha vært der ja! Men kan ikke få allt til å klaffe med jobben :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå