SpiderPig Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hehe, tror den sto i kø når du skrev innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Eg fikk filmet litt, men har ikke gått igjennom alt enda, så det får holde med 2 filmer Her kjører vi en grei runde på nye rudskogen Og her er Rayman på god veg til og bli drifter. Dette er da første runde i breisladd konkurransen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Grei den breisladden da va ble plasseringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Da var vi hjemme igjen etter eit flott Gatebiltreff, på tross av mye kø, venting og div problemer med bilen så ble det alikevel noen timer med kjøring på den nye Rudskogen. Likte den nye banen veldig godt og gleder meg til å få kjørt på den når bilen er 100% neste gang. Har filma litt med Go Pro kamera, men mista det ene kamera som hang på bilen så det ligger vel rundt banen en plass, mista litt film materiale der men skal prøve og få satt sammen en film med det jeg har Fikk se den på litt nærmere hold påvei heim, kjørte forbi den på e18:)Tommeln opp fra meg rayman;) Haha! Det var du det ja hehe likte den Grei den breisladden da va ble plasseringa? Takk for det Var bare med for gøy jeg så vet ikkje hva plasseringa var, fikk kjøre to ganger så er veldig fornøyd Eg fikk filmet litt, men har ikke gått igjennom alt enda, så det får holde med 2 filmer Her kjører vi en grei runde på nye rudskogen Og her er Rayman på god veg til og bli drifter. Dette er da første runde i breisladd konkurransen. Takker for filmene Larsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 så ut som denne virket på banen nå ja møtte deg på vei inn fra banen en gang på søndag tror jeg om det ikke var lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 så ut som denne virket på banen nå ja møtte deg på vei inn fra banen en gang på søndag tror jeg om det ikke var lørdag Husker jeg traff på deg der ja Mener jeg så deg på banen også på lørdagen der du kjørte forbi meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 titta masse på denne i helga rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Fant feilen i dag Raymond, 10 AMP sikring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Fant feilen i dag Raymond, 10 AMP sikring!!! Haha! E de muligt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Siden du snakket om å flytte radiatoren bak til neste år, så sjekk her: http://www.gundersenmotorsport.no/lopsb ... /vannpumpe Sikkert ikke det billigste, men er iallefall et bra alternativ. De har mye kjekt i nettbutikken. Var kjekt og få sitte på under gatebil festivalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Jepp, det blir helt klart el.pumpe, skal bare ta litt research og se om det finnes noe billigere på ebay Fant iallefall de viftene vi snakka om til halv pris der å de inkl radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 MÅ få deg C stolpe, selv en i glassfiber hjelper. Ellers er jo bilen knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Høres jo kjempebra ut det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 ja skal det yngve, men sliter med å få tak i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå