Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Høres bra ut det oddis, er nok best å holde en dialog med dem så kan det meste ordne seg :)

Sector59: Jeg tuller aldri eg vettu :) Denne serien må jo være en drøm for deg?!? Rekner med du skal delta når du blir ferdig med studier en gang?

Blir ikke bedre! :) Nja, stiller evt opp med e36èn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha slitt ut 2 svinghjul + 1.stk slitasjeplate, 3.stk 4-puck lameller og 3.stk Sachs 698 clutcher så får det være nok! :evil: Kjøpte nettopp en 3-skivig Tilton så da skal det endelig bli slutt på denne sluringen :D Ladet 1.0 bar på Rudskogen og enda så slurte den i 3.giret og høyere etter 5000omdr.

Er eit problem til jeg har hatt i det siste å det er at dysene tetter seg til. De tetta seg faktisk til mens jeg stod i kø på breisladden å når jeg kjørte var det såvidt jeg fikk den ut i sladd:P må ha gått på 3-4 syl å de ble en helt annen lyd fra bilen, hehe skulle vel ikke ha kjørt, men hadde vært litt teit å bare kjøre forsikrig rett inn i depoet liksom :P

Nei, har litt planer denne vinteren å de blir:

-Maskinere Tilton clutchen til å passe M20 svinghjul

-Renske opp å flushe bensinsystemet å få hivd ut skomgummien i fuelcellen som mulig kan være årsaken

-Montere fødepumpe og fuel catch tank

-Mulig at jeg flytter radiatoren bak i bagasjerom

-Bygge om med M3 kassett å bakluke.

-Få justert inn ladetrykksventilen skikkelig å ny map opp til 2bar ladetrykk :)

-Montere hydraulisk håndbrekk

Så har litt å tutle med i vinter som dere ser :)

Kom forresten over denne HER lille kjekke saken som kan være gull verdt å ha i bilen hvist en er tidlig nok ute da så slipper en å totalvrake bilen med eit pulverapparat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kom forresten over denne HER lille kjekke saken som kan være gull verdt å ha i bilen hvist en er tidlig nok ute da så slipper en å totalvrake bilen med eit pulverapparat..

Så en sånnen jeg også, solgte dem på statoil på forus i stavanger, kjøpte med meg et par jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Hvis du tar av bakplata på GoPro housingen og setter to strikker over kameraet og en liten pappbit som spacer bak kamera (slik at det sitter stumt rolig) så får du enormt mye bedre lyd. Og ikke den klirre/suselyden som kommer med orginale housingen på. Dette anbefaler jeg kun til inboard monterte dog. Du burde også ta bort gummiringen rundt bakplata på de du monterer utenpå bilen, samt sette en teipbit over microfonen. Da får du filtrert bort MASSE vindsus i lave hastigheter. Normalt kommer det ved 70km/t... nå får du ikke samme problem før man er i 120-130.

Titt på cameraet som er montert på innsiden av ruta her (forstørr bilde):

yxx6htc08skht7zhoela.png

Med mitt Go-Pro så var det med en ekstra luke som man kunne bytte ut med den vanntette. Stod at det var for under 100mph men helst inni bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...