SiohZ Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Nero - Promises fant den bra film foresten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Høres bra ut det oddis, er nok best å holde en dialog med dem så kan det meste ordne seg Sector59: Jeg tuller aldri eg vettu Denne serien må jo være en drøm for deg?!? Rekner med du skal delta når du blir ferdig med studier en gang? Blir ikke bedre! Nja, stiller evt opp med e36èn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Etter og ha slitt ut 2 svinghjul + 1.stk slitasjeplate, 3.stk 4-puck lameller og 3.stk Sachs 698 clutcher så får det være nok! Kjøpte nettopp en 3-skivig Tilton så da skal det endelig bli slutt på denne sluringen Ladet 1.0 bar på Rudskogen og enda så slurte den i 3.giret og høyere etter 5000omdr. Er eit problem til jeg har hatt i det siste å det er at dysene tetter seg til. De tetta seg faktisk til mens jeg stod i kø på breisladden å når jeg kjørte var det såvidt jeg fikk den ut i sladd:P må ha gått på 3-4 syl å de ble en helt annen lyd fra bilen, hehe skulle vel ikke ha kjørt, men hadde vært litt teit å bare kjøre forsikrig rett inn i depoet liksom Nei, har litt planer denne vinteren å de blir: -Maskinere Tilton clutchen til å passe M20 svinghjul -Renske opp å flushe bensinsystemet å få hivd ut skomgummien i fuelcellen som mulig kan være årsaken -Montere fødepumpe og fuel catch tank -Mulig at jeg flytter radiatoren bak i bagasjerom -Bygge om med M3 kassett å bakluke. -Få justert inn ladetrykksventilen skikkelig å ny map opp til 2bar ladetrykk -Montere hydraulisk håndbrekk Så har litt å tutle med i vinter som dere ser Kom forresten over denne HER lille kjekke saken som kan være gull verdt å ha i bilen hvist en er tidlig nok ute da så slipper en å totalvrake bilen med eit pulverapparat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Høres jo bra ut dette! 2 bar altså.. Ca effekt snakke me om då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Høres jo bra ut dette!2 bar altså.. Ca effekt snakke me om då? Jepp, nei de gjenstår jo å se det Blir vel ikke å kjøre på det, er vel egentlig bare for å få det på papiret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hørres ut så fine planar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Kom forresten over denne HER lille kjekke saken som kan være gull verdt å ha i bilen hvist en er tidlig nok ute da så slipper en å totalvrake bilen med eit pulverapparat.. Så en sånnen jeg også, solgte dem på statoil på forus i stavanger, kjøpte med meg et par jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Korleis ligger du an, gjort noko ?? Eller blir du å vente til etter skogen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Nei, denne har stått urørt i garasjen siden jeg kom hjem fra sist gatebil. Oppgraderingene skal tas i vinter, er vekkreist på jobb da gatebil er så har ikke noe hast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Hvordan går det her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Hvis du tar av bakplata på GoPro housingen og setter to strikker over kameraet og en liten pappbit som spacer bak kamera (slik at det sitter stumt rolig) så får du enormt mye bedre lyd. Og ikke den klirre/suselyden som kommer med orginale housingen på. Dette anbefaler jeg kun til inboard monterte dog. Du burde også ta bort gummiringen rundt bakplata på de du monterer utenpå bilen, samt sette en teipbit over microfonen. Da får du filtrert bort MASSE vindsus i lave hastigheter. Normalt kommer det ved 70km/t... nå får du ikke samme problem før man er i 120-130.Titt på cameraet som er montert på innsiden av ruta her (forstørr bilde): Med mitt Go-Pro så var det med en ekstra luke som man kunne bytte ut med den vanntette. Stod at det var for under 100mph men helst inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 så rart at jeg ikke har sett tråden på denne før! men husker den fra juli treffet! gikk styggfort! feit E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Skjer ikke så mye med bilen for tiden, men har fått delene for oppgraderingene i vinter. M3 bakluke C-stolpe M3-vinge DTM med ekstra stor flap Alle ruter i Lexan Tilton clutch Hydraulisk håndbrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Oioi! Litt av en deleliste! Dette blir RÅTT Forumets feteste E30 uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Blir bra med DTM vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå