Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Med mitt Go-Pro så var det med en ekstra luke som man kunne bytte ut med den vanntette. Stod at det var for under 100mph men helst inni bilen.

Jepp, men ingen av dem duger. Den som er helt vanntett burde du aldri bruke med mindre du skal dykke.

Den som det er to åpninger på bruker jeg ved outboard montering. Selv i sterkt regnvær og slushføre, går fint.

Inni bilen burde du som sagt ta vekk bakplata helt, og bare sette rundt et par strikker + en pappbit/spacer for å holde alt tight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mitt Go-Pro så var det med en ekstra luke som man kunne bytte ut med den vanntette. Stod at det var for under 100mph men helst inni bilen.

Jepp, men ingen av dem duger. Den som er helt vanntett burde du aldri bruke med mindre du skal dykke.

Den som det er to åpninger på bruker jeg ved outboard montering. Selv i sterkt regnvær og slushføre, går fint.

Inni bilen burde du som sagt ta vekk bakplata helt, og bare sette rundt et par strikker + en pappbit/spacer for å holde alt tight.

Syntes det ble ok lyd med lokket på jeg,

Men jeg er kanskje ikke perfeksjonist nok. som syntes dette duger :P

Sorry for offtopic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

D2 er vel noelunde det samme som k-sport så det skal vel funke til sitt bruk det.. er helst fordi jeg ønsker å få bilen stivere. Kjører med KW fremme uten justering av hardhet og noe alla supersport dempere bak og senkefjærer.

PeeBee armer kunne jeg godt ha tenkt meg men det blir for dyrt synest jeg å legge ut 10-12k for eit drift oppsett fremme for å få større sving radius.

Har funnet noe tilsvarende som gjør samme nytten å til halve prisen, men er fremdeles litt usikker på om det er noe å gå for. Noen med litt kunnskap innen dette feltet som har noen formeninger?

Kittet ser slik ut å bygger spindlene 55mm ut på hver side 110mm totalt:

32139.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har tatt ferie ja.

Neida, holder på å skrur på bilen nå as we speak :) Tror jeg venter med å gjøre noe med understellet til neste sesong, funker helt greit det som er. Har fått så mye andre planer nå så om jeg skal bli ferdig å pengene strekke til må det vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se det jeg kommer på i farta :)

-Ny Farge, røper ikke, men blir en 80-talls :)

-Lexanruter

-Bygge om til komplett M3 å DTM vinge

-Bygge ut buret til dempertårn

-Hydr håndbrekk

-CAE Shortshift

-Bygge om å flytte torpedovegg lengre bak (skal flytte motor 10-15cm lengre bak, men blir ikke før neste sesong selve flyttingen)

-Lage nytt dashbord i glasfiber

-Lage avtagbar front

-Større intercooler (dahlbeck stilè)

-Nytt ledningsnett til hele bilen

Har sperra på 7500 MikaelR :)

Slik står den nå

oyisdwml8fj3umussgjs.jpg

whb9ic5ugve6mo3v40id.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...