Stale_H Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Aiaiaiai for en stor flapp!! Hvor mye downforce genererer den da mon tro? Kommer til å bli maks 120 km/t på langsletta no Haha! Passer fint da jeg bare skal ligge sidelengs i 120km/t på langsletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Aiaiaiai for en stor flapp!! Hvor mye downforce genererer den da mon tro? Kommer til å bli maks 120 km/t på langsletta no Haha! Passer fint da jeg bare skal ligge sidelengs i 120km/t på langsletta Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Nå fikk bilen prikken over i'n! C-stolpen satt som støpt!! Gromt digger denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Rått! Nå fikk bilen prikken over i'n! C-stolpen satt som støpt!! Gromt digger denne Takk for det! Gir motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Synes det egentlig er litt synd at du skal skifte farge... Jeg har hatt sansen for den bilen din, den ser så brutal ut... * liker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Skifte farge? Neinei.. Enig med pedi her, fargen passer sykt bra til hele konseptet her, hvis man kan kalle det det.. Fargen er bare den rette til denne bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Enig med pedi og Joachim! Behold den mattsvarte fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg stemmer for ny farge! Tror de fleste forandrer mening når bilen faktisk får ny farge, da det ikke er så lett å se for seg hvordan det egentlig kommer til å se ut. Jeg tror det kan bli rått, hvertfall sammen med en passende dekor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Forandring fryder vett dere Nei, er litt fordi jeg er skam lei fargen selv å fordi at det er eit helvette med svart bil på sol å sommersdag. Svart tar opp så mye varme at bilen blir ekstra varm som er en ulempe på alle måter. Monster klisteret skal av å får se om det blir litt annen dekor denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Endelig C stolpe og slutt på det "Svenske" stuket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 "Svenske stuket"... hehe, den var fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Aiaiaiai for en stor flapp!! Hvor mye downforce genererer den da mon tro? Ca 40kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Endelig C stolpe og slutt på det "Svenske" stuket Enig! kom seg betraktelig Aiaiaiai for en stor flapp!! Hvor mye downforce genererer den da mon tro? Ca 40kg I hvilken hastighet er dette? Downforcen øker jo med hastigheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Endelig C stolpe og slutt på det "Svenske" stuket Enig! kom seg betraktelig Aiaiaiai for en stor flapp!! Hvor mye downforce genererer den da mon tro? Ca 40kg I hvilken hastighet er dette? Downforcen øker jo med hastigheten.. Enig der ja,, kor har du fått tala frå.. Ville no tru den genererer mykje meir enn 40 kg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå