Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

:applause: Her blir det gjort fine oppgraderinger.

Lurt å lage en sterkt brakket, til hydr håndbrekk. Nå som du er i gang :wink:

Jepp, det skal gjøres! :) Må lage nye stolfester også var litt jalla det som han svensken hadde laga, var såvidt jeg kom gjennom kontroll på gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayman:

Kunne du gitt litt detaljer og bilder rundt C-Stolpe modifikasjonen?

Har samme utgangspunkt med bredda E30, og m3 luke liggende. Men mangler å modifisere de hengslene slik du gjorde og skaffe meg en c-stolpe.

Kjøpte du den i glassfiber eller stål? Har du bilder av montering, vanskelig å få på?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayman:

Kunne du gitt litt detaljer og bilder rundt C-Stolpe modifikasjonen?

Har samme utgangspunkt med bredda E30, og m3 luke liggende. Men mangler å modifisere de hengslene slik du gjorde og skaffe meg en c-stolpe.

Kjøpte du den i glassfiber eller stål? Har du bilder av montering, vanskelig å få på?

mvh

Heisann :)

C-stolpen er ikke noe big deal å montere, jeg kjøpte fra http://www.acm-ab.se/ som er glasfiber å de har bra passform, eneste som var at den ble litt dyr da frakta kom på 2000... men er vel verdt det. Jeg tok først en god del Tec-7 å limte den på samt at jeg poppa den fast rundtom der naglene ikke viser å tilslutt glasfibersparkel i sprekker for å få en fin finish.

Ang. modifisering av baklukefestene så viser vel bildet ganske bra hvordan du kan gjøre det, er sikkert mange måter du kan gjøre det på, men slik ble det med det matriele og verkøy jeg hadde tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayman:

Kunne du gitt litt detaljer og bilder rundt C-Stolpe modifikasjonen?

Har samme utgangspunkt med bredda E30, og m3 luke liggende. Men mangler å modifisere de hengslene slik du gjorde og skaffe meg en c-stolpe.

Kjøpte du den i glassfiber eller stål? Har du bilder av montering, vanskelig å få på?

mvh

Heisann :)

C-stolpen er ikke noe big deal å montere, jeg kjøpte fra http://www.acm-ab.se/ som er glasfiber å de har bra passform, eneste som var at den ble litt dyr da frakta kom på 2000... men er vel verdt det. Jeg tok først en god del Tec-7 å limte den på samt at jeg poppa den fast rundtom der naglene ikke viser å tilslutt glasfibersparkel i sprekker for å få en fin finish.

Ang. modifisering av baklukefestene så viser vel bildet ganske bra hvordan du kan gjøre det, er sikkert mange måter du kan gjøre det på, men slik ble det med det matriele og verkøy jeg hadde tilgjengelig.

Oi, den fra sverige var litt dyr :S Har kikket på Rune Hansen sin til 900kr + frakt innenlands. Ellers en fra tyskland til 950kr + frakt. Men frakta tar vell knekken på utenlandskjøp for min del.

Kunne du tatt mål på bitene du sveiset inn? Altså lengden på forlengelsen, og høyden på den klossen som er boltet til bakluka?

Skal du gå for lexan bakrute? Isåfall, hvordan skal du feste den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den fra sverige var litt dyr :S Har kikket på Rune Hansen sin til 900kr + frakt innenlands. Ellers en fra tyskland til 950kr + frakt. Men frakta tar vell knekken på utenlandskjøp for min del.

Kunne du tatt mål på bitene du sveiset inn? Altså lengden på forlengelsen, og høyden på den klossen som er boltet til bakluka?

Skal du gå for lexan bakrute? Isåfall, hvordan skal du feste den?

Vi tar det på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...