RoaldJ Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 vist du sko trenga ekstra dashbord, så har eg liggande 2... heilt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 vist du sko trenga ekstra dashbord, så har eg liggande 2... heilt gratis Har opp t fleire sjøl Takk for tilbude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Da har jeg fått tetta igjen hullet med en rimelig bra oppgradering :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 , det er alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Fan, der har du fått deg CAE shifter du!!! Nice!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Fan, der har du fått deg CAE shifter du!!! Nice!! Hihihih håper den er verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Hvor lang er den der hyd.håndbrekken når den ligger nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Hvor lang er den der hyd.håndbrekken når den ligger nede? Er nok et stående brekk det der, så den "ligger" nok på bildet Om det var det du meinte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 satan så gromt det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det brekket kan du bruke som både horisontalt, og vertikalt brekk, ved å sette stanga andre veien. er akkurat samme som K-sport sitt så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Stemmer det Hagadokken! Det er masse valgfrie hull på stanga der. Lurer på om jeg får moddet til et slik at det ser ut som orginal brekk med midtkonsollen over mesteparten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Stemmer det Hagadokken! Det er masse valgfrie hull på stanga der. Lurer på om jeg får moddet til et slik at det ser ut som orginal brekk med midtkonsollen over mesteparten. tror ikke lengden på brekket er det største problemet , da du i værste fall kan dreie litt av toppen på brekket siden den er skrudd på resten av stanga. derimot høyden på pumpe/brakett blir nok muligens vanskelig å skjule under midtkonsol, da det bygger ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Er vel ikke verre enn å kappe litt i bakre midtkonsoll og lage seg en fin ny mansjett i alcantara det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Akuratt det jeg tenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Fått laga nye stolfester å sveisa ferdig bur å litt småtteri i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå