kristianbmw Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Sveiset et kryss mellom rammevangene bak for å stive opp litt. Er faktisk litt stiving i hjulbrønnen. Har gjort det samme som du gjør. Mye enklere å skru på diffen osv da. Gromt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 så det er her denne motoren havna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 så det er her denne motoren havna ja Jepp, havna oppi "rett" bil tilslutt Lenge siden update nå, men kommer en rett over helga har skjedd en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Da var det på tide med en liten update igjen siden jeg har vert i garasjen og gjort litt i det siste. Har fått laga til og sveist på forsterkningen til bakenden på bilen, Aluplata baki skal jeg poppe fast i morgen å bolte fuelcellen fast. Så kan jeg begynne og legge opp bensinsystemet. Holder og på med og lage fester til den nye radietoren og oljekjøleren samt intercooleren som skal på plass. Sviktstålakslinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Nice one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 dette blir rått:D ser fram til å se denne maskinen i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Fikk laga ferdig fester til radiator, oljekjøler og intercooler idag, litt bilder: Heldigvis passa fronten på Får borre noe hull slik at intercooleren får litt mere luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Fårdeom det er sleeper look så synes jeg du skal spandere på den mtech2, med det understellet og motoren osv så forkjener den det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Syns du skal lakke den gt grønn med sorte hjul jeg! Den sleeper looken går du nok lei til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Jada, den skal få M-Tech på seg Men det blir ikkje før lakkering og de kan bli ei lita stund til, tippe neste høst/vinter etter jeg har lært meg og ratte bilen slik at det ikke går rett i grøft med ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Jada, den skal få M-Tech på seg Men det blir ikkje før lakkering og de kan bli ei lita stund til, tippe neste høst/vinter etter jeg har lært meg og ratte bilen slik at det ikke går rett i grøft med ny lakk Hehe, ikke noe dom idee det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 strøkent... likte kjøler oppsettet der, du burde ikke bli plaget med varm motor! litt dumt at du kansje får litt unødvendig lange trykkrør med å ha ic slik? om det har noe praktisk betydning vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 strøkent... likte kjøler oppsettet der, du burde ikke bli plaget med varm motor!litt dumt at du kansje får litt unødvendig lange trykkrør med å ha ic slik? om det har noe praktisk betydning vet jeg ikke Håper på at det skal være bra med kjøing nå ja! Har 2 vifter på radiator også en som blåser og en som suger.. Men hvordan kunne jeg hatt intercooleren anderledes da? Ser ingen annen mulighet jeg.. Synst heller ikke at trykkrørene kommer til å bli noe unormalt lange. Men for all del kom me innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 strøkent... likte kjøler oppsettet der, du burde ikke bli plaget med varm motor!litt dumt at du kansje får litt unødvendig lange trykkrør med å ha ic slik? om det har noe praktisk betydning vet jeg ikke Håper på at det skal være bra med kjøing nå ja! Har 2 vifter på radiator også en som blåser og en som suger.. Men hvordan kunne jeg hatt intercooleren anderledes da? Ser ingen annen mulighet jeg.. Synst heller ikke at trykkrørene kommer til å bli noe unormalt lange. Men for all del kom me innspill! med såpass store greier spørs det om det går, men om du snur ic, og drar 2.5" rør inn og ut ved siden av lyktene får du vertfall Mye kortere lengder. er slik på den jeg har nå (uten at det er noe proffe greier) var også slik med en ganske stor ic som satt i den gammle min, der hadde dem brukt 3" rør inn og ut av ic noe som gjorde det sinnsykt trangt rundt lyktene, men det gikk. kom til å tenke på; hvor blir turboen plassert? om du hadde hatt det slik hadde du kansje fått en lettere rute for olje- slangene dine også? Men for all del, jeg tenker bare høyt, ser meget bra ut det du gjør. syns det var godt gjort at du fikk skjult all aluminiumen bak fronten hvilken radiator er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 fant et bilde fra den gammle bilen min. er fra tilpassing stadiet, blir både kvalm og flau når eg ser på det bilde og kor dårlig utg pkt jeg hadde. ser egentlig ut så den ic'en er tilnærmet like stor som din? på "sugesida" er det jo et fint hull i plastdekselet til å trekke rør gjenom også. vet ikke om du skal beholde dekslene bak lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå