HypeTraxX Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Detta blir et saftig bygg! Hehe. Artig løsning baki der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Fått gjort litt i dag også, laga feste til vannpumpa og starta på anti surge tank å plassering av pumper å filtre, men venter på pakke med fittings så kommer ikke så mye lengre.. Boch 044 må vel holde som fødepumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Meget flott arbeid du gjør, nok en gang! Hvor store slanger skal du kjøre til og fra railen? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Meget flott arbeid du gjør, nok en gang! Hvor store slanger skal du kjøre til og fra railen?Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Takk Railen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Det radiatorbygget baki der så jaggu gjennomtenkt og gjennomført ut! Må vel ha endel sterkere vannpumpe? (Eller tenker jeg helt feil)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 se der ja tror dette blir knallbra altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Kunne tenkt meg radiator i bagasjerommet sjølv, lære mykje av deg Raymond! Deilig bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Takker for hyggelige kommentarer Har fått gjort litt de siste dagene også men har bare vert kjedlige ting å ta bilde av.. I dag har jeg godt over bilen å "tørket støvet" av den å fått shinet den litt opp igjen med litt lakk her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Ikke dum den løsningen me hulla bak til utluftinga! Men hva er planen, skulle du ikke bytte farge? Bare ha den svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Den 044 pumpa liker IKKE å gå uten mot trykk. Regner med du får meget varm bensin nå. Målte 50 grader på min da jeg hadde slik pumpe som gikk uten mot trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Meget flott arbeid du gjør, nok en gang! Hvor store slanger skal du kjøre til og fra railen?Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Takk Railen? Fuelrailen. An8 tur og an6 retur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 det bensinsystemet der blir smågromt liker at fler og fler bygger de gromt ikke bare kaster sammen noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Ikke dum den løsningen me hulla bak til utluftinga! Men hva er planen, skulle du ikke bytte farge? Bare ha den svart? Det blir for mye arbeid, må ta de neste år.. Den 044 pumpa liker IKKE å gå uten mot trykk. Regner med du får meget varm bensin nå. Målte 50 grader på min da jeg hadde slik pumpe som gikk uten mot trykk. Det var jammen meg godt du sa! For varm fuel vil vi jo ikke ha, da er det en fødepumpe jeg må skaffe meg så får jeg heller selle unna den 044 pumpa Fuelrailen. An8 tur og an6 retur? An8 tur retur samme som før det bensinsystemet der blir smågromt liker at fler og fler bygger de gromt ikke bare kaster sammen noe Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå