Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Takker :)

Så det er ingen nytte med hjelmen som du bruker på bane?

Den dekker vel ikke hele kroppen? :lol:

Det er vel av en grunn til at de fleste dasboard er laget i mykt og ettergivende materiale samt har avrundede former.

Vi vil bare ditt beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spøre enkelt;

ER det et problem at hyd. brekket går på samme kretsen som bakbremsene?

I stedenfor å ha egen krets og egne kalipere til det bak.

Blir kanskje off-topic, men hvis du ser på tegningene litt lengre opp; ser du at begge går til de orginale bremsene bak. Problemet kan komme når du bremser med pedalen og det hydrauliske handbrekket samtidig. Det er da en mulighet for at systemet låser bremsene helt. -Hvis jeg har forstått det rett!

Fortsatt synes jeg set er en rå bil, men som Kristov, Tommen325 og Anders92 sier; kan den kanten på dashen være uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som kommenterer den lille kanten over instrumentene. Har dere tenkt over hva som er mellom rattet og styresnekka som egentlig er mye farligere ved en evt. krasj? Den lille kanten betyr ikke så mye, om han så skulle krasje så hardt at dasjen skulle bevege seg så mye som helt bort til hodeområdet så er det vel over og ut uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som kommenterer den lille kanten over instrumentene. Har dere tenkt over hva som er mellom rattet og styresnekka som egentlig er mye farligere ved en evt. krasj? Den lille kanten betyr ikke så mye, om han så skulle krasje så hardt at dasjen skulle bevege seg så mye som helt bort til hodeområdet så er det vel over og ut uansett :)

Det har BMW tenkt på også i form av at rattstammen kollapser i tilfelle en krasj. :D

Mener det er noe som er standard på de aller fleste biler.

Hvis den originale er byttet ut med et stumt rør så er jo saken en annen.

Ellers kan det jo være greit å tenke på en eventuell passasjer som ikke har det "spydet" mellom seg og dash'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen har vært å kappe eit rør i to å sveise på der slik at jeg får en rund avsluttning, men ble ikke så lett når det er bue på dashbordet så det ble bare med tanken. Men får ta med i skinne å utbedre det på en eller annen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips ang de vannslangene i bilen. Godt mulig du har planer om det og det allerede har blitt nevnt, men jeg ville hatt noe form for beskyttelse over de. Dersom de evt ryker mens du ligger i 150kmt så brenner det godt :D

Rått bygg. stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips ang de vannslangene i bilen. Godt mulig du har planer om det og det allerede har blitt nevnt, men jeg ville hatt noe form for beskyttelse over de. Dersom de evt ryker mens du ligger i 150kmt så brenner det godt :D

Rått bygg. stå på :D

Godt tenkt :) Det er "spesial" slanger med armering som tåler mye, er ikke redd for at de ryker de er også festet godt inni bilen å ligger ikke mot noe kanter som kan skade slangene. De er også laget for å tåle å ha veske opp til 150 grader å 20bar.

Takker :) Er en liten stopp nå.. må jobbe litt av og til også :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...