Rayman Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Har vurdert den selv, men ikke satt meg inn i hva den gjør og hvordan den virker. Jeg har quatermaster trykkplate. Den struper returen, når du slipper opp clutchen slik an den ikke tar så brått Får med 3 dyser så må regne litt på det hvilke du skal bruke i forholdt til hvor stor master sylinder du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Har vurdert den selv, men ikke satt meg inn i hva den gjør og hvordan den virker. Jeg har quatermaster trykkplate. Den struper returen, når du slipper opp clutchen slik an den ikke tar så brått Får med 3 dyser så må regne litt på det hvilke du skal bruke i forholdt til hvor stor master sylinder du har. Ok, da får jeg prøve en sånn. Hvordan synes du clutchen fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 [ Bilde ] Uff. nå er det visst jeg som er utgått på dato igjen... Hva er dette for noe greier egentlig?? En ny type "hydrauliskstyrtslavesylinderutløsergaffelogutløserlager" ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Mener jeg har sett det før.. Fra Corvette Z06? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 [ Bilde ] Uff. nå er det visst jeg som er utgått på dato igjen... Hva er dette for noe greier egentlig?? En ny type "hydrauliskstyrtslavesylinderutløsergaffelogutløserlager" ???? Les litt lenger opp og tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Hydraulisk utløserlager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Les litt lenger opp og tilbake!!! Hydraulisk utløserlager. Mja... Koster noe slikt da? Og er dette en fordel kun i "race"-sammenheng, eller på en "vanlig" bil med litt strammere trykkplate også? Har aldri vært borti dette før jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Blir jo mye lettere å clutche me denne hydraliske slik at en slipper å trø seg i hel, + at du får kortere vandring på clutch pedal for å skifte gir. Dette isammen med cea shifteren er jo en rimelig bra oppskrift på raske girskift Kristian H. Foss: Har ikke fått testa den helt ut ennda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Har du no link til hvor det selges slike greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Har du no link til hvor det selges slike greier? Her har man vel samme utløserlager http://www.ebay.com/itm/NEW-NASCAR-TILT ... 0a&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Kult. Men hva er greia med 2 porter? 2 inn/ut, eller 1 inn og 1 ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 En inn fra bremsesylinder og en ut for lufting, er mange forskjellige så en må finne en som passer i forhold til clutch og girkasse. Min kommer fra en nascar bil så jeg har modifisert festene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 En inn fra bremsesylinder og en ut for lufting, er mange forskjellige så en må finne en som passer i forhold til clutch og girkasse. Min kommer fra en nascar bil så jeg har modifisert festene litt. Takk for info. Nå lærte jeg noe i dag og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Mente å huske du hadde slik før og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Mente å huske du hadde slik før og jeg. Jeg? Nope, har aldri sett et slikt lager før i mitt liv... Men man lærer og oppdager nye ting så lenge man lever... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå