Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Har vurdert den selv, men ikke satt meg inn i hva den gjør og hvordan den virker. :) Jeg har quatermaster trykkplate.

Den struper returen, når du slipper opp clutchen slik an den ikke tar så brått :)

Får med 3 dyser så må regne litt på det hvilke du skal bruke i forholdt til hvor stor master sylinder du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert den selv, men ikke satt meg inn i hva den gjør og hvordan den virker. :) Jeg har quatermaster trykkplate.

Den struper returen, når du slipper opp clutchen slik an den ikke tar så brått :)

Får med 3 dyser så må regne litt på det hvilke du skal bruke i forholdt til hvor stor master sylinder du har.

Ok, da får jeg prøve en sånn. :) Hvordan synes du clutchen fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt lenger opp og tilbake!!!

Hydraulisk utløserlager. :)

Mja...

Koster noe slikt da?

Og er dette en fordel kun i "race"-sammenheng, eller på en "vanlig" bil med litt strammere trykkplate også?

Har aldri vært borti dette før jeg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo mye lettere å clutche me denne hydraliske slik at en slipper å trø seg i hel, + at du får kortere vandring på clutch pedal for å skifte gir. Dette isammen med cea shifteren er jo en rimelig bra oppskrift på raske girskift :)

Kristian H. Foss: Har ikke fått testa den helt ut ennda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En inn fra bremsesylinder og en ut for lufting, er mange forskjellige så en må finne en som passer i forhold til clutch og girkasse. Min kommer fra en nascar bil så jeg har modifisert festene litt.

Takk for info. Nå lærte jeg noe i dag og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...