Bimmcat Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Selger en effektpotte som har stått på min E36 M3 Potta er sveist og reparert på så den er ikke 100% Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 200 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 200 + frakt Bud notert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Nytt bud på 400.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 merke? bilde av endestusse? tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 merke? bilde av endestusse? tett? Noe usikker på merke faktisk, men kan sjekke... Er langt fra tett... Har lagt til et bilde av endestussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 merke? bilde av endestusse? tett? Noe usikker på merke faktisk, men kan sjekke... Er langt fra tett... Har lagt til et bilde av endestussen. Da har jeg fått sjekket og potta er av typen Remus... Og når jeg skrev at den er langt fra tett mener jeg at den ikke er "sota" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Bud på 500.- motatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå