EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Fant denne på Finn. Fikk nesten lyst å kjøpe meg delebil Må jo være Norges peneste? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17324403 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Enda en bil på ønskelista mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Den likte jeg! En smuuule dyr, men en meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 fare for å pusse på meg noen bikkjer nå, men jeg liker orginale nyrer og BBS felger på E30 325i`ere fin bil ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan slå av godt på prisen pågrunn av rails på taket. Ser ut som noe E36 rails ræl. Jeg er ingen rails elsker. Kom igjen gutta, vi løfter bilen etter taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Enig i at originalnyrer er pent, men da helst på biler som har kromlister rundt vinduene f.eks. Liker best svarte nyrer på shadowlinebiler. BBS er førstevalget på E30, helt klart. Men de RH felgene er ikke så stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Fant denne på Finn. Fikk nesten lyst å kjøpe meg delebil Må jo være Norges peneste?http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17324403 Han bor vedsidna meg jo!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Kanskje du kan løpe over og høre hvordan drivakslingene fremme har det med senking? Har jo blitt fortalt at det ikke er bra, men ser flere og flere som kjører med senk på ix uten at de klager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kanskje du kan løpe over og høre hvordan drivakslingene fremme har det med senking? Har jo blitt fortalt at det ikke er bra, men ser flere og flere som kjører med senk på ix uten at de klager.. Joda men det er mange som ikke har greie på det og senker bilen bare fordi den ser fin ut og det, Uten de veit at det gjør noe liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Satt å så på denne i går, fikk lyst på den! Hadde denne saken med min 320d vært ute av verden hadde jeg skjekket denne nærmere. Er ikke hver dag man kommer over en E30 i den standen! (ut fra bildene) Foresten. Hvorfor har ikke akslingene det godt når man senker en ix? Har hørt om dette før men lurer på hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Har med vinkelen på akslingen når bilen står på bakken. Den får for stor knekk ved drivmansjetten og kan lage hull i denne slik at dritt og lort kommer inn. Skaper stor slitasje på akslingen og de er svindyr å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Satt å så på denne i går, fikk lyst på den! Hadde denne saken med min 320d vært ute av verden hadde jeg skjekket denne nærmere. Er ikke hver dag man kommer over en E30 i den standen! (ut fra bildene)Foresten. Hvorfor har ikke akslingene det godt når man senker en ix? Har hørt om dette før men lurer på hvorfor? Blir for skjev vinkling på knuten. Ved flat vei er det så og si ingen slitasje. Men med en gang du kommer i en sving, legger over med rattet eller kjører på humpete vei, blir den ytre drivknuten skjevt belastet og "gnager". Hadde det vært mulig å senke hele traversen på en eller annen måte, tror jeg det hadde fungert i det lengre løp. Men dette er da ved for mye senk. 20-25mm skulle vel gå fint. Selv skal jeg senke min 25mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har et syltynt håp om å komme over et senkesett til ix som dropper bilen 30/15. Det hadde blitt perfekt sammen med 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Så nesten ut som min gamle som jeg solgte i 2002, men den hadde sort sports skinn. Tror faktisk den gikk for 80 og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Satt å så på denne i går, fikk lyst på den! Hadde denne saken med min 320d vært ute av verden hadde jeg skjekket denne nærmere. Er ikke hver dag man kommer over en E30 i den standen! (ut fra bildene)Foresten. Hvorfor har ikke akslingene det godt når man senker en ix? Har hørt om dette før men lurer på hvorfor? Blir for skjev vinkling på knuten. Ved flat vei er det så og si ingen slitasje. Men med en gang du kommer i en sving, legger over med rattet eller kjører på humpete vei, blir den ytre drivknuten skjevt belastet og "gnager". Hadde det vært mulig å senke hele traversen på en eller annen måte, tror jeg det hadde fungert i det lengre løp. Men dette er da ved for mye senk. 20-25mm skulle vel gå fint. Selv skal jeg senke min 25mm. På Cosworth 4x4 brukes aksling fra Sierra 2.8 xr4x4, den er 15mm lengre. Saken er at ved knall hardkjøring, detter den ut av spor ved for mye senk (erfaring desverre) er ikke det mulig med noe slikt på ix? Vet di forlenger aksel til fordeling, så må jo være mulig å få bukt med det problemet å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå