Fixfax Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Harr fått tak i et billig haltech e6x, dog uten tenningsmodul, lednings matte til m50b25 vanos, el matta må jeg vel ikke gjøre stort med? Men over til det jeg egentelig lurer på er hva jeg gjør med tennings biten, vil gjøre det billigst mulig men også få et brukbart opsett. Kan man kjøre fordeler tenning med sprut som styrer tenninga eller må man kjøre enkle eller doble coiler? som sagt så vil jeg ha et opsett som ikke er helt jævlig og mappe og et opsett som vil holde til 400-450 bhp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 tja, ls1 (fra MSD f.eks) coiler med innebygde sluttrinn så skal du vel kunne kjøre haltech uten tenningsmodul. Usikker på om e6x kan kjøre noen som helst uten modul, eller "smarte" coiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Enkleste og billigste er å kjøpe en vanlig bosch tenningsmodul og bruke org coil og fordeler. Den modulen koster ca 5 6 hundre kroner. Fåes også på biltema enda billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 kan man bruke edis 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zr1 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Eg har e6x på en 6,er med 3 tenningmoduler, 3 dobble coiler , kjører waste sparke, fjerna fordeler og dreia ned remhjulet for ac og monterte veiv trigger med 3 sensorer i en aluminiums ring, fungerer som f... det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Det enkleste er å kjøpe msd 6a tenningsforsterker og blaster coil. Da har du tenning som holder 600hk+. Man bruker original fordeler, men den må være i god stand. Det beste er vel msd dis-4 og 3x dobble coiler. Men kjører du fordeler kan du også kjøre semi-sekvensiellt. Det er en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå