BmwKlovn Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Vet ikke om dette har vært oppe før, men kopierer.. "Vårtreff i BMWCCN avd.Telemark 10/5 kl 11.00-15.00! Vi vil gjerne ønske velkommen til vårt årlige vårtreff i Telemarksavdelingen. Årets treff blir på parkeringsplassen til Skien Brannstasjon på Myren industriområde. For de som har GPS er adressen Skotfossvegen 27, Skien. For andre som ikke vet hvor brannstasjonen ligger: Tett ved rundkjøringa opp til Gulset, og rett ved Elstrømbrua. Nærmeste naboer er: Plantasjen, Esso og Meny, og OBS!: Politistasjonen ligger rett på andre siden av rundkjøringa. Vi har som vanlig premiering til treffets fineste biler (peoples choice), salg av pølser, brus og kaffe. Husk å respektere parkeringsvaktene så vi ikke stenger for utrykningskjøretøy, og husk at vi har fått låne plassen på en betingelse: Ingen grisekjøring foran brannstasjonen!! Treffet er gratis for både utstillere og publikum. Publikum uten BMW (eller de som ikke vil stille ut bilen sin) har parkeringsmuligheter på Plantasjen's parkering. Vel møtt til et treff med mange pene biler og til en hyggelig bilprat. Treffet er åpent for ALLE. mvh: Styret i Telemarksavdelingen"
Lars89 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Greit å få med seg at det er fra 11-15 Vurderer sterkt å komme, men er vårmønstringa til NSK samme dagen
milhouse Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Ops, det glemte jeg visst! Takk for det.. regner med at jeg kommer i og med at jeg skal til Gulset om noen timer. Hadde håpet å vise den nye z4 til dere, men den kom aldri!! Blir en firmabil i stedet, men sådann en meget fin e-91. har ingen planer om å stille ut men hva er kriteriene for det? BMWCCN medlem?
Wendel Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg hadde store planer om å komme, men det skjærte seg litt da bilen min nå står i oslo og må på henger hjem:(
BmwKlovn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Lei henger å hent idag Wendel! milhouse: trur di utenom telemark også kan få stille ut ja.
milhouse Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Lei henger å hent idag Wendel! milhouse: trur di utenom telemark også kan få stille ut ja. Vi får se på det. Vet ikke om jeg får med dama på det. og har aldri stilt ut bil før. Er ikke sikkert om jeg kan være der så lenge heller. Men bilen blir vasket nå så vi får håpe den holder seg fin til det. hvor mange kommer det sånn ca? Erfaringsmessig!
Fliid Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... t=telemark Styret har informert og allerede laget en tråd her på bimmers. milhouse, det har variert. Håper på god oppslutning i morgen! wendel, nei faen a.. Det var surt.
Wendel Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 wendel, nei faen a.. Det var surt. jepp, var kjipt. Innsuget sprakk ved siste draget før vi skulle begynne med finmapping. Og da går sprutet i nødmodus og henter all info fra TPS og flommer over med bensin så får ikke start på dritern Men er fornøyd med resultatet vi fikk på det draget forsåvidt. hadde 436hk ved 5500rpm ved 1.4bar og effekten hadde ikke helt stoppa der hadde det ikke sprekt. Skal se om jeg kan få scanna inn utskriften jeg fikk av draget. Var et meeget bra register i mine øyne Men kommer nok sterkere tilbake når nytt innsug er på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå