foo Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Selger et sett felger med sommerdekk for en rimelig penge. Originale BMW 16" felger, med 225/50-16 dekk. Har hatt de på E46. Felgene er i grei stand uten særlige skader, og dekkene holder sikkert en sesong eller to til. Prisantydning ca 1000 kr! Kan hentes i Ålesund snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandefjording Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei, kunne du tenkt deg å sende i oppkrav til Sandefjord? (Ålesunde er litt langt å hente) Hva blir evt. totalprisen? Lurer forresten på dekktype også. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hei, kunne du tenkt deg å sende i oppkrav til Sandefjord? (Ålesunde er litt langt å hente) Hva blir evt. totalprisen?Lurer forresten på dekktype også. mvh Hadde vært best for meg om de ble hentet på døra her. Dette er "gi-bort-pris" På ene bildet står dimmensjon og dekktype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Disse skal vekk nå! 1.000 kr for alle 4 felgene inkl. dekk! Hentes de i Ålesund før 1. juni kan jeg gå ned på prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 er felgene solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Neida, de er ikke solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 hva er inpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Det er standardfelger for E46 pre-facelift, så ET er vel 42... tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Om jeg ikke tar helt feil er det 7X16 - ET47 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå