foo Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Selger et sett felger med sommerdekk for en rimelig penge. Originale BMW 16" felger, med 225/50-16 dekk. Har hatt de på E46. Felgene er i grei stand uten særlige skader, og dekkene holder sikkert en sesong eller to til. Prisantydning ca 1000 kr! Kan hentes i Ålesund snarest
Sandefjording Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Hei, kunne du tenkt deg å sende i oppkrav til Sandefjord? (Ålesunde er litt langt å hente) Hva blir evt. totalprisen? Lurer forresten på dekktype også. mvh
foo Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Hei, kunne du tenkt deg å sende i oppkrav til Sandefjord? (Ålesunde er litt langt å hente) Hva blir evt. totalprisen?Lurer forresten på dekktype også. mvh Hadde vært best for meg om de ble hentet på døra her. Dette er "gi-bort-pris" På ene bildet står dimmensjon og dekktype.
foo Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Disse skal vekk nå! 1.000 kr for alle 4 felgene inkl. dekk! Hentes de i Ålesund før 1. juni kan jeg gå ned på prisen
foo Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Det er standardfelger for E46 pre-facelift, så ET er vel 42... tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå